Jimin
Hep beraber mutfağa gittiğimizde Jungkook bana dönmüştü.
"Ben yapayım siz oturun,olur mu?"
"Bence Eun Sun otursun biz beraber yapalım"
"O-olur"
Kekelediğinde güldüm ve ne yiyeceğimizi sordum.
"Ne yiyelim?"
"Bence hiç uğraşmaya gerek yok,evde ramen varsa yapalım iki dakika yiyelim?"
"Olur ben çıkarayım,sende suları koyar mısın Jungkook-shii?"
"A-ah tabi"
...
Ramenlerimizi yedikten sonra mutfağı toplamış ve salona geçmiştik. Jungkook ayağa kalkınca ona baktım.
"Nereye?"
"Ben kalkayım artık,çok geç oldu"
"Eun Sun,bence misafirimizi bu gece burda ağırlamalıyız ne dersin?"
"Evet,lütfen!"
"Jungkook-shi bu gece misafirimsin gibi duruyor ha?"
"Eve gitsem daha iyi olu-"
"Tamam güzel kalıyorsun. Misafir odası hazır zaten orda kalabilirsin"
"Baba,ben Kookie ile uyumak istiyorum!"
"Hayır Eun Sun,Jungkook bundan rahatsız olabilir."
"Hayır olmam"
Dediğinde ona dönmüştüm. Bakışlarımı gördüğünde tekrar kekeleyerek konuşmaya başlamıştı.
"Y-yani şey,rahatsız o-olmam sonuçta alıştık b-birbirimize"
"Tamam sakin ol"
Boğazını temizleyip bakışlarını kaçırmıştı. Onu süzdüğümde hala partideki kıyafetlerle olduğunu fark ettim.
"Gel kıyafet vereyim,Eun Sun sende odana geç bebeğim"
"Tamam babacım"
Yanağımdan öpüp odasına çıkmıştı. Bende odama giderken Jungkook beni takip ediyordu.
Odaya girdiğimizde dolaptan şort ve tşört çıkarmıştım. Elimdekilerle üstüne yürürken geri adım atmaya başlamıştı.
Sırıtmış ve üstüne gitmeye devam etmiştim.
"Neden üstüme yürüyorsun?"
"Neden kaçıyorsun?"
Sonunda sırtı duvara geldiğinde ellerimi iki yanına koymuştum. Gözlerimi yüzünde gezdirdikten sonra dudaklarına bakmıştım. Bakışlarımı fark edince heyecanlanmaya başlamıştı.
"Sen benden hoşlanıyor musun?"
"Ne alaka?"
"Çok heyecanlanıyorsun yavrum"
Bakışlarını kaçırmış ve başka yöne bakmıştı. Bu sefer boynu görüş alanıma girdiğinde hiç düşünmeden yüzümü boynuna gömmüştüm.
Kasılmış ve ellerini omzuma koyup itmeye çalışmıştı.
"D-dur!"
Kollarımı beline dolamış,kokusunu içime çekiyordum.
"Dur biraz"
"Bay Park,bırakın lütfen"
Biraz geri çekilip boynundakı bene bakmıştım. Sulu bir öpücük kondurduğum sırada içeriye Eun Sun dalmıştı,ardındanda babam.
Hemen geri çekilmiş ve babama dönmüştüm,Jungkook'ta başını eğmişti.
"Ne oluyor burda?"
"Baba-"
Eliyle bana sus işareti yapmıştı.
"Eun Sun,odanda bekle canım"
"Peki dede"
Gitmeden önce babamın kulağına bir şeyler fısıldamıştı.
"Merak etme güzelim"
Eun Sun odadan çıktığında,babam bize ilerlemişti.
"Sen napıyorsun Jimin?"
"Baba bir dinl-"
Cümlemi bitirmemi beklemeden Jungkook'a dönmüştü.
"Minji sevgili olduğunuzu söyledi,bende bunu sormak için geliyordum ama karşılaştığım manzaradan anlamış oldum. Yine de soruyorum,sevgili misiniz Jungkook?"
Jungkook'un bakışları bana döndüğünde gözlerimi evet demesi için kırpmıştım.
"Evet,sevgiliyiz"
"Ne zamandır?"
Jungkook bir şey demeden hemen söze atlamıştım.
"3 ay oluyor,4 ay önce Minji'nin beni aldattığını öğrenmiştim. Eun Sun için sesimi çıkarmadım,sonra Jungkook dikkatimi çekmeye başladı. 1 ay sonra çıkma teklifi ettim kabul etti."
"Minji seni aldatıyor mu?"
"Evet baba"
"Bana senin onu aldattığını söylemişti."
"Ben evli olduğum kişiyi sevmesemde ihanet etmezdim baba. Beni aldattığını öğrendiğimde hayatımı ona adamaktan vazgeçtim,Jungkook ile birlikte oldum"
Jungkook'un elini tutmuş ve babama bakmıştım.
"Jungkook,sana güveniyorum. En kısa zamanda Jimin ve Minji boşanacak. İlişkinizi istediğiniz gibi yaşayın kimseden çekinmeden."
Dedikleri ile gülümsemiştim.
"Oğlum yüzde yüz eminim Eun Sun'a çok iyi bakar he. Anneni de kafaya takma o iş bende!"
Göz kırpmış ve odadan çıkmıştı. Derin bir nefes almış ve Jungkook'a dönmüştüm.
"Bundan sonra sevgilimsin,bana sakın patronunmuşum gibi davranma."
"S-sevgili?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İn Love?
RomanceJungkook, patronu Park Jimin'e aşıktı.Jimin elbette bunun farkındaydı ama o evliydi,ama jimin'in bilmediğini Jungkook biliyordu..!