Jimin
Jungkook yaklaşık 2 aydan fazladır yanımızda kalıyordu artık. Birbirimize iyice alışmıştık,hatta ona karşı hislerimin farkındaydım artık.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra hazırlanmaya başlamıştık. Bugün mahkeme vardı.
"Jimin-shi"
"Efendim kook"
"Hazırız artık çıkalım geç kalmayalım"
...
Mahkeme salonuna geldiğimizde Sung bize dik dik bakıyordu. Sonunda hakim geldiğinde mahkeme başlamıştı.
"Ne için boşanma kararı aldınız Bay Park?"
"Aldattı ve boşanma kararı aldım. Ayrıca kızım konusunda da konuşmak istiyorum"
"Tabi sizi dinliyorum?"
"Kızıma annelik yaptığını görmedim. Eun Sun her defasında neden annem beni sevmiyor diye soruyordu bana. Şimdi de aklınca kızımı elimden alıp ona döneceğimi sanıyor. Eun Sun'a bakamayacağını biliyorum!"
"Kes sesini! O benim kızım alacağım onu!"
"Sessizlik! Otur yerine! Siz Bay Park daha karınızla boşanmadan ilişkiniz oldu?"
"Oh"
Jungkook'a bakmış ve gülmüştüm. Hemen sonra Eun Sun'un elini tutmuş ve ağzını oynatarak yanındayız demişti.
"Jungkook'un beni gerçekten sevdiğini hissettim. Kızımınde benimde ne olursa olsun yanındaydı. Eun bir gün babamla konuşurken duymuştuk. Kookie beni annem gibi seviyor diye -
gözlerim dolmaya başlarken kafamı eğdim.
belki annesinden o sevgiyi göremedi ama Jungkook ona benim kadar sevgisini verdi. Benim evliliğim bitmeden ilişkiye girmiş olabilirim ama ben sevildiğimi hissettiğim için onunlayım. Ben boşanmak istiyorum hakim bey,kızımda lütfen benimle kalsın"
"Peki. Bayan Sung birde sizi dinleyelim."
"Ben Jimin'in dediklerine katılmıyorum! Kızıma her zaman sevgi gösterdim ama o Jungkook kızımı benden uzaklaştırdı ve bizi ayırdı. Ailemizi bozdu! Ben boşanmış olsam bile kızımı alacağım!"
Sonra hemen Jungkook'a dönmüş ve parmağını uzatmıştı.
"Kızımı sana bırakmayacağım!"
"Bayan Sung! Bağırmadan konuşun! Siz anlatın neden bosanma kararı aldı?"
"Bir gün parti vardı eve geldiğimde Jimin ve Jungkook'u gördüm. Beni aldatıyordu ve oldukça kızımda evdeydi bakıcısını göndermiştiler. Artık neler yaptıysalar kızımın olduğu evde!"
"Hakim amca ben konuşabilir miyim?"
"Tabiki canım"
Eun Sun'a baktığımda gülümseyip hakimin karşısına geçmişti.
"O gün annemin dediği gibi olmadı hakim amca"
"Nasıl yani?"
"Ben bakıcı ablamla beraber evdeydim. Sonra annem aradı ve evden çıkmasını söyledi ona,bende korkup salona inip televizyon izledim. Biraz zaman sonra babamla kookie gelmişti. Onları gördüğümde çok mutlu olmuştum. Daha sonrasında kookie beni uyuttu. Uyurken aşağıdan bağırma seslerini duydum ve uyandım. Kookie beni görünce hemen babamla odaya çıkardı. Annem o an çok korkunçtu,beni hiç sevmedi hakim amca ben onu istemiyorum. Babamla kookie'yi istiyorum. Beni ona vermeyin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İn Love?
RomanceJungkook, patronu Park Jimin'e aşıktı.Jimin elbette bunun farkındaydı ama o evliydi,ama jimin'in bilmediğini Jungkook biliyordu..!