10'M°

263 25 15
                                    

Yazar

"Eun Sun'u neden gönderdin hala anlamadım Jimin. Biz flim gecesi düşünüyorduk"

"Eun kendisi gitmek istedi"

Biraz yalandan zarar gelmeyeceğini düşünmüştü. Ayrıca şuan daha büyük sorunu vardı!

"İyi ben uyumaya gidiyorum"

"Dur!"

Jungkook durup şaşkınca Jimin'e  bakmaya başlamıştı.

"Ne bağırıyorsun Jimin? Sorun mu var?"

"Evet,var"

"Ne oldu?"

Ayağa kalkıp Jungkook'a yaklaşmaya başlamıştı çoktan.

"O kıyafetlerin içinde çok daha güzel görünüyorsun." diye fısıldamış ve Jungkook'u kucağına çekmişti.

Jungkook,Jimin'in kucağında ne yapacağını bilmeden oturuyordu.

"Neden bahsediyorsun?"

"Hani telefonundaki fotoğraflar"

Jungkook gözlerini kocaman açmış ve Jimin'in omzuna vurmuştu.

"Sen benim telefonumu mu karıştırdın!"

"Hayır, Eun'un fotoğraflarına bakarken gördüm"

Jungkook,Jimin'in onu etekle gördüğü aklına gelince utanarak kafasını eğmişti. O sırada Jimin'in penisini fark etmişti.

"J-jimin"

"Hm?"

İyice küçüğüne yaklaşırken mırıldanıyordu. Sonunda dudaklarının üstünde durduğunda fısıldadı.

"Seni istiyorum. Seni seviyorum"

"B-beni seviyorsun?"

"Evet"

Jimin derin sesiyle fısıldamış ve daha fazla dayanamayarak dudaklarını sertçe bastırmıştı,küçük olanın dudaklarına.

Elleri belini sıkıca sarmış ve kalkıp odaya ilerlemeye başlamıştı. Jungkook'u yatağa bıraktığında ayrılan dudaklarını tekrar birleştirmişlerdi.

"O fotoğrafları gördüğümde delireceğimi sandım,seni seviyorum. Eğer beni istemiyorsan lütfen bana şimdi dur de isteme-"

Dudağına baskı yapan parmaklar yüzünden susmak zorunda kalmıştı.

"Bende seni seviyorum"

Jimin sırıtmış ve dudağındaki parmaklara öpücük kondurmuştu. Jungkook gülümsemeye başladığında Jimin'de gülmüştü.

Altındaki bedenin boynuna dudaklarını bastırmıştı. İnce teni emip ısırırken Jungkook inliyordu.

İkisi de üstündeki kıyafetlerden hızla kurtulmuştu. Jimin küçüğünün bedenini süzerken dudaklarını yalamıştı.

Dudaklarını boynundan başlayarak kasıklarına kadar indirmiş ve baldırlarını emmeye başlamıştı.

"Ah!"

Jimin,Jungkook'un inlemeleriyle delirecek gibi hissediyordu. Baldırlarını emdiği çocuğun ağzına parmaklarını uzatmış ve yalamasını beklemişti.

Jungkook,ne yapmak istediğini anlayarak ağzını aralamış ve büyüğün parmaklarını yalamaya başlamıştı. Bir kaç dakika sonra Jimin yeterli olduğunu düşünmüş ve parmaklarını çekmişti.

Hızla ellerini deliğe yerleştirdiğinde Jungkook elini tuttu.

"Yavaş ol,ilk seferim canımı acıtma lütfen"

"Yavaş olmaya çalışacağım güzelim"

Jimin tek parmağını içine ittiğinde Jungkook'un ağzından inleme kaçtı. Diğer parmaklarını da hızla içine eklediğinde Jungkook'un gözleri dolmuştu.

"Ah! Canım acıyor Jimin."

"Şhhh,sakin"

Jimin ellerini hızla haraket ettirirken Jungkook ağlamamaya çalışıyordu. Yeteri kadar genişlediğini düşündüğünde parmaklarını çekmiş ve penisine sarıp çekistirmişti.

Yeteri kadar ıslandığını düşünüp Jungkook'un bacaklarını aralamış ve yüzüne yaklaşmıştı.

"Ellerin omzumda olsun canın acıdığında sırtımı çizmekten çekinme"

Beklemeden kendini ittiğinde Jungkook'un gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı. Jimin kendini sertçe iterken Jungkook inlemelerini tutamıyordu.

"Ah! Ah! Oh! J-jimin! Yavaş- AH!"

Daha da hızını arttırdığında Jungkook sırtına kırmızı çizikler bırakmıştı.

Jungkook kafasını arkaya atıp duruyor ve dudakları aralanıp duruyordu.

"Ah,çok sıkısın bebeğim!"

"Lütfen,yavaşla! Ah!"

Jimin,yalvarmasıyla sırıtmış ve hızını daha da arttırmıştı.

Jungkook ağzından seslice inleme çıkardığında,Jimin sırıtıp hızlanmıştı.

Yatağın başlığı duvara sertçe vurarken,Jimin zevkten öleceğini sanıyordu.

Jungkook daha fazla kendini tutamayıp boşaldığında,kendisi sıkmıştı.

"Siktir!"

Jimin'in haraketleri de düzensizleşmeye başlamıştı. Kendini bir kaç kez daha içine ittiğinde boşalmıştı.

"Ah"

Jungkook içinde hissettiği sıcaklıkla son inlemesini de bırakmıştı.

Jimin tekrar haraketlenirken,ellerini omzuna koymuş ve durdurmaya çalışmıştı.

"D-dur artık"

"Bir tur daha güzelim,lütfen?"

Jungkook gülümseyip ellerini boynuna dolamış ve kendine çekip dudaklarına yapışmıştı.

Jimin bir tur dese bile belliki uzun gece onları bekliyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İn Love?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin