3

245 32 43
                                    

Jungkook

Partinin sonuna doğru sıkıldığımı hissettiğimde eve gitmek icin haraketlenmiştim. Tam kapıdan cıkacağım sırada bileğimi tutan kolla sıçramıştım. Arkamı dönüp kim olduğuna baktım.

Gördüğüm kişiyle yutkunmuştum.

"Ne oldu Bay Park?"

"Konuşmamız gerek."

"Ne hakkında?"

Bileğimden tutup beni kapıdan cıkardı ve kimsenin olmadığı yere getirdi.

"Ne demek istedin orda?"

Karısı hakkında konuşacağımızı anladığım da üzüldüğümü hissetsem de dik durdum.

"Ben diyeceğimi dedim Bay Park. Siz gözünüzü açıp dikkat etmeniz gerek! Görüşürüz."

Yine gitmeye yeltendiğim de kolumdan tutup bildiğin duvara fırlattı beni.

"Ne yapıyorsunuz?!"

"Bana adam akıllı cevap ver!"

Kelimeleri tek tek bastırarak söylerken,ellerini iki yanıma koymuştu.

"Cevap versene!"

Daha çok bağırdığında bakışlarımı kaçırıp duvara daha çok sindim.

"Korkutuyorsun beni! Çekil!"

"Ne demek istedin!"

Tekrar bağırdığında elimi göğsüne koyup ittim ve bende bağırdım.

"Aptal! Aptalsın sen! Burda beni sorguya cekeceğine karına dikkat etsene! Git düşün ben işe gittiğim de çocuğu da şirkete gönderdiğin de kocaman evde tek başına ne yapıyor diye düşün! Tabi tekse!"

"Nasıl yani?"

Gözlerimin dolduğunu hissettiğim de üstüne doğru gidip göğsünden tekrar ittim. Sendeleyip dolan gözlerime bakıyordu şaşkınca.

"Ben sana anlatsam da inanmayacaksın ki!"

"Niye inanmayayım Jungkook?"

"Çünkü senin gözünde sirkette çalısandan başka biri değilim! Senin gözünde sanki seni kandırmaya çalışan sürtük gibiyim! Biliyorum ben bunları anlatsam da bana inanmayacaksın,o yüzden bırak peşimi!"

"Jungkook."

Gözlerimden akan yaşları silmeye çalışıyordum.

"Anlatsam ne fark edecek Jimin? Pardon Bay Park!'

"Bana ipucu vereceğine her şeyi anlat!"

"Aldatıyor seni aptal!"

Sadece durmuş ne dediğimi anlamak ister gibi bakıyordu suratıma.

"Saçmalama istersen."

"Al işte inanmıyorsun çünkü korkuyorsun!"

"Sana inanmıyorum demedim! Anlat sen nerden biliyorsun bunu?"

"3 ay önce beni evine göndermiştin hatırlıyor musun?"

Devam et der gibi kafa salladı.

"O gün eve girdim,senin çalısma odana girdim. Evden çıkacağım sırada duyduğum seslerle olduğum yerde kalakalmıstım zaten. Kendime engel olamadım çıktım odaya,seni aldattığı adamın üstünde senin bornozun vardı Jimin!"

"3 aydır biliyor musun sen bunu? Ve gelip bana söylemedin mi Jungkook neyi bekledin!"

"Dinledin mi beni! Her yanına geldiğim de beni yanından kovuyordun Jimin! Defalarca kez denedim. Sonra yine bir gün gördüm onları,ama karın olacak o kadında görmüştü beni,beni tehdit etti yine de durmadım ben! Sen anla diye çabaladım!"

İn Love?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin