Jimin
Sabah kalktığımda ilk Eun Sun'a bakmıştım ama yerinde yoktu. Kendi yatağına gittiğini düşünüp Jungkook'a dönmüştüm.
"Jungkook"
"Hı"
Gözlerini açmadan hı dediğinde gülmüştüm.
"Kalk hadi,acıktım"
"Uykum var"
"Kook,kahvaltı hazırla"
"Neden ben? Sonuçta hizmetçi yok mu?"
"Bugün yok ve ben kendim yapamam,hadi hazırla"
Ellerini yumruk yaparak gözlerini ovuşturmuş ve bana dönmüştü. Çok yakın olduğumuz için hemen kızarmaya başlamıştı.
Ona biraz daha yaklaştığım sırada yatağa daha çok sinmişti.
Sırıttım ve elimi beline koydum.
"Şuan seni öpsem ne yaparsın kook? Dün geceki gibi karşılık verir misin? Hm"
"J-jimin yapma"
Gülmüş ve dudaklarına atılmıştım. İlk biraz dursada hemen sonra kollarını boynuma dolamıştı. Şaşkınlığım oldukça belli olsa da öpmeye devam etmiştim.
Elimi beline daha çok dolayıp kendime çekmiştim. Üstüne çıkacağım sırada Eun Sun'un sesiyle hızla ona dönmüştüm."Baba,ne yapıyorsunuz?
Jungkook hemen ellerini yüzüyle kapattığında ben ne diyeceğimi şaşırmıştım.
"Eun Sun,nerdeydin?"
"Su içmeye gitmiştim baba"
"Acıktın mı? Bence acıktın sen hadi kahvaltı yapalım! Hadi Jungkook kalksana!"
"Ama baba ne yaptı-"
"EVET! Bence de çok açız hadi! Bebeğim,kalksana!"
Ben konuyu değistirmeye çalıştığım halde Jungkook hala ellerini yüzüne kapatmış yatıyordu. Hemen kulağına eğildim.
"Kook,kalk çabuk konuyu değistirmeye çalışıyorum!"
Jungkook hemen kalkmış ve ellerini yüzünden çekmişti.
Ben ayaklandığımda oda ayaklanmış ve Eun Sun'un yanağından öpüp banyoya girmişti.
...
Kahvaltımızı yaptıktan sonra şirkete gitmek için hazırlanmaya başlamıştık. Jungkook'un burda kıyafetleri olmadığı için kendimden vermiştim.
"Jimin?"
"Efendim Jungkook?"
"Şimdi biz sevgili gibi gözükeceğiz ya"
"Eee"
"Şirketede mi öyle gideceğiz?"
"Dün dedim ya sana,evet öyle olacak"
"Tamam"
Eun Sun odaya girdiğinde ona döndük.
"Bende şirkete gelebilir miyim?"
"Neden güzelim?"
"Sıkılıyorum evde,söz veriyorum yaramazlık yapmayacağım!"
"Tamam bebeğim gel o zaman,ama unutma söz verdin!"
"Canım babam!"
Hemen yanıma gelip yanağımdan öpmüştü.
Geçen dakikaların sonunda evden çıkabilmiştik. Şirketin önüne geldiğimizde elimi Jungkook'a uzattım ve tutmasını bekledim.
Elini cebinden çıkarıp hemen elimi tutmuştu. Diğer elimide Eun Sun'a uzatmış onunda elini tutmuştum. Tahmin ettiğim gibi magazinciler kapının önünde bekliyordu bizi.Kendimden emin adımlarla yürüdüğümde hepsi etrafımıza doluşmuştu. Jungkook elimi daha sıkı tutmuş ve bana daha çok yaklaşmıştı.
"Bay Park yanınızdaki beyefendi kim?"
"Sevgilim!"
Kısaca cevap vermiş ve önüme dönmüştüm. Sonrasında anlamsız sorular gelmeye devam etmişti.
"Karınız şuan nerde efendim?"
"Daha hala sizi evli biliyoruz Bay Park bu konuya açıklık getirir misiniz?"
"Karınız sizin onu aldattığını söyledi doğrumu?"
Son sorulan soruyla sertçe muhabire dönmüştüm.
"Bu konuşmalar hakkında en kısa sürede açıklama yapacağız iyi günler!"
Kapıdan içeriye girmeye çalıştığımızda bizi aralarında sıkıştırmışlardı. Güvenlik hızla gelip hepsini geriye itmiş ve içeriye girmiştik.
"Şirkete hiç giremeyeceğiz sandım!"
Jungkook'un dediğine gülmüş ve elini daha sıkı tutmuştum. Bu sefer şirketteki gözler bizim üzerimizdeydi,onların şaşkınca bakışları sırıtmamı sağlıyordu.
"Masan artık benim odamda kook"
"Neden?"
"Sevgilimden ayrı kalmak istemiyorum"
Bizi duyan bir kaç kişinin olduğunu biliyordum. Bu yüzden sevgilim diye bahsetmiştim. Tabiki tek sebebi bu değildi,kook'u utandırmayı seviyordum,kızaran yüzüyle çok tatlıydı.
"Baba,oyun parkına gitmek istemiyorum. Odada sizinle duracağım"
"Peki meleğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İn Love?
RomanceJungkook, patronu Park Jimin'e aşıktı.Jimin elbette bunun farkındaydı ama o evliydi,ama jimin'in bilmediğini Jungkook biliyordu..!