Size başımdan gecen bir olayı anlatacağım bu olayı anlatmamın sebebi insanların yalnız olmadığı ve çevresindeki görünmeyen canlılara zarar verebileceğini anlatmak için paylaşıyorum... Ben bir yurtta çalışıyorum ve malum ki ramazan ayındayız sahur yemeğini ben dağıtıyorum. sahuru dağıttım ve bulaşıklar birikmişti bulaşık haneye geçtim birde her sahurda çay olur çay kazanı ile çay demlerdim çayın suyunu fazla koymuşum aklım dan şöyle geçirdim ben tabakları felan yıkarken kazanı musluğu açayım giderin başına koyayım suyu süzülsün soğusun elimde yanmaz diye düşündüm ve böyle yaptım işleri bitirdim ve eve gittim. saat 08:00 civarında idi ama ayakta kaldığım sürede hiçbir anormallik yoktu. Ve uyudum ama sürekli kabuslar görüyorum dedim ki gideyim bi abdest alayım dua edip öyle yatayım yataktan tam ayağa kalkacakken birden üzerime 1.80 boylarında bir siyah duman çullandı ben neye uğradığımı şaşırmış haldeydim işin kötü yanı elim ayağım tutmuyordu sadece gözüm ağzım çalışıyordu ve siyah duman boğazıma doğru geliyordu o gel dikçe nefesim kesiliyordu ağzımı zor oynatıyordum besmele çekip zar zor ayet el kürsü yü okudum siyah duman ve ağırlık üzerimden gitti ama o anda bayılmışım bir rüya gördüm rüyamda kafası gözükmeyen bir zat yani adamı boğazına kadar görüyorum kaftanlı filan bir köy yolunda ilerliyoruz ve önümüze bir örümcek çıkıyor bu örümcek sürekli bana ağ atıyor beni rahatsız ediyor yanımdaki zat örümceğe soruyor bu zat sana ne yaptı onu neden rahat bırakmıyorsun o sırada örümcek dile geldi ve anlamını bilmediğim Arap caya benzi yen bir dilde bir şeyler söyledi ama ben anlamadım ve yanım daki zata sordum bu örümcek ne dedi de diki bu örümcek bir Müslüman cindir ve senin ona zarar verdiğini söylüyor dedi sonra şöyle dedi kalk ve tövbe et o sırada uyandım ve koşarak abdest alıp tövbe ettim o günden sonra başıma böyle bir olay gelmedi ama lavaboya su dökerken çöp atarken hep bu olay aklıma gelir tedbiri elden bırakmam. Hasılı kelam insan yalnız değildir ve gözle görülemeyen bizim cin dediğimiz varlıklar vardır bunlara istemeden zarar verile bilir bunlara dikkat etmek lazım...