Hafta sonu katıldığım günübirlik kültür gezisi oldukça iyi olmuştu. Üniversite sınavlarına hazırlandığımdan kendime vakit ayıramıyordum. O yüzden katılmıştım geziye.
Müze de baya gezdikten sonra bi kapısız oda gibi bi yer ilgimi çekti.
İçerde birkaç tablo vardı ama benim ilgimi sadece birisi çekmişti.
Korkunç kadın figürü beni ürkütse de gözümü ondan ayıramıyordum. Kadının yüzünde peçeye benzeyen bi örtüyle kapatılmıştı.
Rehberde beni çağıranlardan bir kaç dakika izin alıp bu tabloyu incelemeye devam ettim. Sanki tablodaki kadın benden gözünü alamıyordu nereye gitsem beni izliyordu.
tekrar topluluğun yanına döndüm sonra otobüsle yola çıktık. daha 2 sokak kadar gitmiştik ki montumu müzede unuttuğumu fark ettim. rehbere söyledim oda cok uzaklaşmadık diye müzeye geri döndük .
içerde gezdiğim yerlere bakarak montumu buldum ama tablonun yanına gitme isteği oluşmuştu ve o tarafa doğru gittim. Ama orda kırmızı şeritleri görmek beni korkutmuştu ne olduğunu bi görevliye sorunca
"orası 1 kaç yıldır kapalı" diye yanıt verdi.
O an korkunun bedenimi ele geçirdiğini hissettim. Koşarak otobüse geri döndüm.
1 saat sonra eve varmıştık ve odama koşarak gittim.
Olanları düşünürken annem odaya geldi ve elinde bi kutu vardı kutu oldukça büyüktü.
"Kutunun üstünde adın yazıyo kutu sana gelmiş" dedi ve odadan çıktı
Bende kutuyu kucağıma aldım nerden geldiğine baktım ama adres yazmıyordu. Merakla kutuyu açtım ve içinden o tablo çıktı. Şok içinde tabloya bakarken içimi korku kaplamıştı çünkü kadının olması gereken yerde sadece yere düşmüş o örtü vardı. Tabloyu tam önümde tutarak incelerken önümden bi ses geldiğini duydum.
Yavaşça tabloyu indirdim o korkunç kadın bana sırıtarak bakıyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısa Korku Hikayeleri
ParanormalKısa korku hikayeleri vardır. Tamamen hayal ürünüdür. Hergun yeni hikaye...