hadi gülüm yandan yandan

297 30 61
                                    


Tam 1 hafta  olmuştu Hasan aramızdan gideli bizse şuan göreve hazırlanıyorduk. Fakat tek sıkıntı 2 kişiydik Tolga ve bendik  Kaan komutanım kızıcak diyip duruyordu ayh yesinler kaanı!.YA SABIR!   "Eee uyudular dimi" dedim kafasını salladı  onun çantasında yicekler benimkinde ise   mühimmatlar benim çantamdaydı  .....

                                                                          ****

"Komutanım buraya kurulalım "dedi tolga kafamı saladım   taşların arkasına güzel bir mevzi aldık   sadece iki kişiydik  bu hiç birşeye engel miydi asla   "Tolga yanıma gel "dedim ve çantasından yemek çıkarıp ikimizede verdim"  2 hafta yeter mi" dedin  merakla bana döndü ve kafasını salladı evet manasında  ayak seslerini duyduğumuz gibi silahları elimize aldık dalların arasına koyduğum aynaya baktım 4 kişi vardı  "2'si sende 2'si bende" dedim kafasını salladı.Hızla çıkıp 2 sini indirdim  Tolga da ikisini indirdi birbirimize bakıp sırıttık telsizi nolur nolmaz yanımıza almıştık ses geliyordu "Kartal 1  den kartal 0'a !" Diyordu  telsizin ardındaki  kişi elime aldım  "kartal 0 dinlemede" dedim gözlerimi devirip"NERDESİNİZ YER VER!" dedi telsizin ardındaki kişi Kaan'dı "komutanın la doğru konuş Kaan  ve ayrıca nerde miyiz Allah'ın bir dağında" diyip  telsizin sinyalini değiştiricektim ki Kaan konuştu "Oraya 2 kişi giderseniz sağ çıkamazsınız!" dedi Kaan kırılmaz güldüm ve  Barış mançonun şarkı sözünü söyledim "Hadi gülüm yandan yandan  yandan biz korkmayız ondan bundan" dedim ve telsizin sinyalini değiştirdim  "hadi gezelim burayı  "dedi   Tolga çantaları alıp ordan ayrıldık.........



Eheheh helüü

Tolga ve Açelya bestler

Neyse iyi okumalaaaaaaaar




Tim-KartallarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin