duvak mı kefen mi

231 22 90
                                    


                                                                "


Ormanın derinlerinde yürüyorduk  yol uzun ve sisliydi ılık bir gündü ve ben ılık günlerden nefret ederim soğuk olsun!......Yaşamak buydu değilmi   yoksa o bodrum boşuna soğuk değildi....istemsizce titredim o an Tolganın montunu omuzlarımda hisettim gerçekten iyi gelmişti .....Biraz ilerledikten sonra karşımıza çıkan şeye ağzımız açıktı çünkü onlar burdaydı tam karşımdaydılar TİM -KARTALLAR vardı  gözlerim Kaanla birleşti "komutanım...sizi bulmamız gerekiyordu"dedi    Kaan Nil bir anda Tolgaya sarıldı "ağladım biliyormusun!" dediğinde Tolga elindeki eldivenleri çıkarıp Nile giydirdi sağ elinde  yüzük parmağında yüzük vardı gümüş türünden bir yüzük "eller soğuk olmicak Nil hanım" dedi ve gülümsedi...ben üşümeyeyim diye verdi montunu...nişanlısı üşümesin diye verdi eldivenini ...biraz ilerledikten sonra  montu çıkarıp Tolgaya uzattım başını salladı ve  Nile sardı montunu "üşüme güzelim" dedi  Tolga  ..Gülümseyerek onları izledim


Yazardan ...

Hala yürüyorlardı "helikopter geliyor komutanım" dedi Kaan   Açelya kafasını salladı Tolga Yılmazla  uğraşıyordu  Nil  düzgün adımlarla yürürken durdu ve kalbinin hemen altını tuttu ve yere yığıldı "NİL!" dedi  Kerim hızla  yana çekildiler  Tolga Nil'in saçlarını okşuyordu Nilin kanları elideydi "Nilim güzel sevgilim gitme " dedi titrek sesle Açelya keskin nişancıyı bulması için Celale emirler yağdırmıştı ardından bağırmaya başladı "BEN AÇELYAYSAM BEN FIRTINAYSAM! SENİ GÖMEDEN ÇIK OROSBU ÇOCUĞU!" dedi Açelya  Tolganın ne gözyaşları nede çığlıkları geri getirdi  Nil'i...

2 hafta geçti koskoca 2 hafta  geçmişti( 2 haftadır komadaydı)

"14 gün " dedi Tolga ardından ekledi " 336 saat".. dedi  ve tekrardan ekledi" 3 dakika" dedi elleriine baktı "burda öldü! SİZİN YÜZÜNÜZDEN! GELMESEYDİNİZ AÇELYA KOMUTANIM VE BEN GELİCEKTİK!"dedi Tolga  Açelya içeri girer  girmez sarıldı Tolgaya "ağlama ....ailesi hala bilmiyor" dedi  Açelya  Tolga yutkundu "sadece ikimiz gitsek "dedi ..Açelya kafasını salladı ve yola çıktılar  annesi kapıyı açtı "Tolga oğlum!  Bey  koş  Damat geldi!"dedi annesi ardından babasıda geldi.. "a-a kızım nerde damat !-Tolga hayır hayır "dedi annesi... ve bir anda yere çökerek feryatlar kopardı "sağlam gelicekti hani! bu evden duvakla çıkacaktı!" dedi  annesi  Açelya annesini yerden kaldırdı ve sarıldı...Tolga Nil'in babasına baktı "vatan sağolsun.."dedi zorulukla babası  yutkundu.....


"ŞEHİTLER CAN VERİR YURDU YAŞATMAK İÇİN"

Bu bölümde dikkatinizi çekicek bir konuşmada yapmak isterim.Bildiğiniz üzere 28 mayısta 2. oy turda koltuktaki tekrar koltuğa oturdu, ve bu gençlere büyük bir zorluk verdi  5 yıl daha nasıl dayanacaklar o şüphe ,bir türk genci olarak söylüyorum ona oy verdikten sonra  gelip "afgan bana baktı"."ay suriyeli şurama dokundu" ."iranlı fotoğrafımı çekti" derseniz türk genci size artık sadece  KADER der. Benim askerim elin suriyelisi  burda gezerken neden orda savaşıyor neden şehit düşüyor banane elin suriyesinden gitsin amarikaya almanyaya kıtlık mı çıktı bizim mi haberimiz yok ve son olarak şunu demek istiyorum ÜLKEMDE SADECE TÜRK İSTİYORUM. saygılarla..


                                                                /_3.bölüm sonu_/

Tim-KartallarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin