Selamlar arkadaşlar ikinci bölüm yeni yeni alışıyorum bu arada medya koyayımı mesela elbiselerini falan yoksa siz hayal edermisiniz düşüncelerinizi söylerseniz sevinirim medya Anıl Gök iyi okumalar.
Sabah gözlerimi alarm ile açtım ah okul var kalkıp elimi yüzümü yıkadım bir eşofman takımı seçtim neden olmasın rahatıma düşkünüm hiç te hazırlanamam.zaten dolabı hepsi eşofman takımı
(Eşofman bu)
Aşağıya indim ev sessizdi sanırım teyzem yine erkenden çıkmıştı. Mutfağa gittim kahvaltı hazırdı dolapta da not"güzelim erken çıkmalıyım kahvaltı yapmadan gitmiyorsun seni çok seven teyzen"
Son cümlede gülmüş olabilirim
Tabi buna gülemek denirse anırdım resmen teyze ya alemsin. Oturup kahvaltımı yaptım az zamanım kaldığını görünce hemen kalkıp kahvaltıyı topladım dişlerimi fırçalayıp saçımı topuz yaptım şimdi hazırdım. Topuz dediğime bakmayın öylesine topladım
Montumu giyip ne sandınız hava soğuk sonbahardayız. Kış yaklaşıyor.(Mont bu)
Montuma asıldım sporları mı giydim çantamı elime aldım ve anahtarımı elime alıp çıktım. Arabama doğru yürüdüm evet arabam var teyzem 18.yaş günümde aldı gerçi üzerinden pek geçmedi. Ehliyetimi de yeni almıştım zaten. Düşüncelerim arasında yolun nasıl geçtiğini anlamadım. Kampüsten içeri girdim Bursa uludağ iyi bir sonuç ile gelmiştim. Hukuk bölümünü okuyorum 1.sınıfım daha alışma sürecindeyim.
Size bunları anlatırken sırama geçtim bile açıkçası pek Lise gibi değil ve kimseyle etkileşim içine girdiğim söylenemez açıkçası son 10 yıldır pek kimseyi hayatıma almadım.
Beni düşüncelerimden kurtarana baktım. Ahh buda kim hemen anlatayım ne olduğunu yanıma gürültülü bir şekilde bir çocuk oturdu çocuk dediğime bakmayın 1.90 boylarında kıvırcık saçlı serseri tipli
Evet öyle bir tipi vardı nerden anladığımı sormayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZSİRİUS
JugendliteraturÇok yakın arkadaşlar ya birgün ayrılırsa her biri farklı bir yere giderse ve gökteki yıldızlar tekrar bu yakın arkadaşları birleştirirse ne mi olur? Maran:bizi bırakıp gerçekten gidicekmisin? Rodinya:anlamıyorsun gitmek zorundayım ailem beni bırakt...