Merhaba arkadaşlar çok heyecanlıyım ilk bölümle YILDIZSİRİUS sizinle iyi okumalar💙
Son müşteriyi de gönderip önlüğümü çıkardım ve astım geç olmuştu. Montumu giyip pastaneyi kapattım. Boş sokakta ilerlerken saate baktım yanındaki bilekliğimi görüp biran geçmişe gittim.
(Bileklik bu)
~10 sene önce~
Küçük Rodinya erkenden kalkıp elini yüzünü yıkadı elbiselerini giydi bugün çok mutluydu çünkü bugün tüm gün Maranla vakit geçiricekti çünkü bugün annesi ve babasının yıldönümüydü ve yemeğe çıkacaklardı.Rodinyayıda maranların evine bırakacaklardı bunu Rodinya istemişti. Küçük kız hazırlandı ve sadece saçı kaldı saçını bir türlü tarayamadı dolu gözleriyle babasının yanına gitti hemen yanına koşup "Baba saçlarımı yapamıyorum" babası küçük kızını kucağına alıp öptü sonra elinden tarağı alıp tarayıp ördü.
"oldumu kızım" bunu derken kızını aynaya döndürdü küçük kız aynaya bakıp kocaman gülümsedi bunu gören babası kızının tatlılığına dayanamayıp sulu sulu tombul yanaklarından öptü. "ya baba öpme şöyle" o sırada eliyle yanağını siliyordu.
"nedenmiş küçük hanım hem baban seni öpmezse üzülür"bunu derken yüzünü çevirmişti.
Bunu gören Rodinya hemen küçük kollarını babasının boynuna dolayıp
" tamam babacım istediğin kadar öp ama üzülme tamam mı?"kızının tatlılığına dayanamayan babası hemen öpücüklere boğdu. Tabi kapıda onları izleyen karısından habersiz Baba kız eğleniyorlardı.küçük kız durup babasına baktı ve" Baba bişey sorucam"
Babasıda kızını güzel bir şekilde oturtup "sor prensesim" "baba ben saçımı yapamıyorum çok acıyor ama sen yapınca hiç acımıyor hep sen yaparmısın?" küçük kızının önce saçını öpüp daha sonra kızına döndü."sen kocaman olsanda(bunu derken ellerini iki yana kocaman açıyor) ben hep senin saçını yapıcam" babasına sıkıca sarıldı küçük Rodinya o sırada topuk sesini duymalarıyla birlikte ikiside kapıya baktılar. Rodinya hemen annesinin kucağına koşarak babasına "baba annem prenseslere benzemiş çok güzel olmuş" babasıda küçük kızın yanına gelip karısının belinden tutmuş ve kızlarını aralarına almışlar.
"evet kızım annen çok güzel olmuş ama o kraliçe sen prensesimsin" başlarına gelecekten habersiz mutluydular. Arabalarına bindiler ve ilk önce kızlarını bıraktılar. O sıra da sabahtan beridir camın önünde Rodinya yı bekleyen Maran hemen dışarı çıktı ve Rodinya ya sarıldı. Kızlarını emanet ettikten sonra
Melez çifti yemeğe çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZSİRİUS
Fiksi RemajaÇok yakın arkadaşlar ya birgün ayrılırsa her biri farklı bir yere giderse ve gökteki yıldızlar tekrar bu yakın arkadaşları birleştirirse ne mi olur? Maran:bizi bırakıp gerçekten gidicekmisin? Rodinya:anlamıyorsun gitmek zorundayım ailem beni bırakt...