NELER OLUYOR BURDA

36 10 47
                                    

Selammm petiborlerrimm artık heyecan falan kalmadı dört defa bu bölümü yazdım ama gene de bir önceki bölümlerde yazdığımı yazacağım aşırı heyecanlıyım uzun zaman sonra burada olmak çok güzel (selket tutkununu) yazmaya başladığım için burasına yoğun istek geldi kıramadım artık yoksa kesin yazmama kararı almıştım çok uzattım iyi okumalarrrr:)

Bütün rodinyalarıma gelsinn

Maran yanıma geldi elimde ki kağıdı aldı ve okumaya başladı onunda birden yüz ifadesi değişti herkes yanımıza gelmişti ama tek ilgi odağım Maran ve ağzından çıkacaklardı.

aramızdaki gergin bakışmadan hepsi bir durum olduğunu anlamıştı durumda istifade ederek Anıl Maranın elinde ki kağıdı almış ve okumuştu "bu ne demek oluyor ne dönüyor burda" bağırıp maranın üstüne yürümüştü Lodos ve Atlas araya girmişti.

"bırakın beni sende birşeyler olduğunu biliyordum "bunu söylerken elini Marana sallamıştı ama Maran bir an olsun gözünü üzerimden çekmedi"sakin ol bir sen hayırdır ya ne oluyor" Lodosun bunu söylemesiyle

"kağıdı al oku anlarsın" bu duruma dayanamayan Atlas olmuştu en sonunda kağıdı alıp sesli okumaya başladı.

Yanındaki ailen dediğin insanlarla iyi eğlen Küçük Rodinya onlardan ayrılman yakındır seni Maran bile kurtaramayacak zaten senden sakladıklarıyla yanından kaçman yakındır bu da ufak bir kıyağım olsun sana
~karga

Sesli okuyunca bir tireme geldi neler oluyor du burda sanki yeni idrak etmiştim herkesin gözü ikimizin üzerinde dolanıp duruyor du gözümü kapatıp açtım korkuyormuydum evet hemde deliler gibi korkuyordum ama sakin olmalıydım biliyorum ortalığı dağıtıp hesap sormanın zamanı değildi.

kendi kendimi sakinleştirip salona geçtim koltuğa oturdum arkamdan gelidiler kimseden tek kelime çıkmıyordu ortalıkta rahatsız edici bir sessizlik vardı.

"Rodinya kalk karakola gidip ifade vericez"Anıl ayağa kalkıp yanıma geldi ve elini uzattı "sana ne oluyor lan bak susmamın tek sebebi Rodinyanın hatırına haddin olmayan şeylere bulaşmayı kes"Maran sessizliğini bozmuştu öyle bir tonda söylemişti ki tanıdığım Maran mı bu diye düşünmeden edemedim.

Anıl Maranın üstüne yürüyüp"yok ya susma konuş neden yediremedin mi kendine " Maran artık sinirlenmiş olacak ki o da Anıla doğru yürüdü"yeter gerçekten yeter çocuk oyuncağımı bu ciddi olun konuşup çözmemiz lazım ortada bir saçmalık dönüyor çözmek yerine burda tartışıyorsunuz lan"

artık dayanamamıştım ikiside bana baktılar Maran anlamış olacak ki yerine oturdu Anılsa başımda dikildi "hadi kalk Rodinya zaman aleyhimize resmen saldırdılar evine" başımı olumsuz bir şekilde sallayıp"Anıl önce ne döndüğünü öğrenmeliyiz sonra gerekeni yaparız" Anıl ilk defa böyle gördüm ellerini saçlarından hırsla geçirerek çekiştirdi.

"ya ne dediğinin farkındamısın geçen sefer de geldi belliki biri ciddi anlamda sana zarar vermek istiyor " evet öyley di geçen seferde bi kutu ve not gelmişti ben bunu düşünürken Anıl devam etti
"belliki bu adamla ilgili gidip seni güvence altına almalıyız"

bunu derken Maranı gösteriyordu" Anıl daha ne olduğunu bilmiyoruz kimseyi suçlayamayız"delirmiş bir şekilde bana bakıyor du"geçen sefer ki kutunun bunun yüzünden gönderdiklerini ya da bunun göndermediği ne malum"

evet işte bu kutuda da not vardı hemen kalkıp yukarı koştum kutuyu alıp aşağıya indim" Eren kağıdı getirirmisin" kağıdı getirmişti kutuyu açıp kağıdı çıkardım ve karşılaştırdım herkes bana bakıyordu.

YILDIZSİRİUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin