yazar: Ryu
İyi okumalar..."Hayır , hayır , hayır HAYIR!"
Beyaz saçlı genç isyan ediyordu. Evine akşam 8 sularında dönmüştü ve gördüğü şey hiç de hoşuna gitmemişti.
Her şeyini kaybetmişti. Şimdi de bir yıldır çalışarak aldığı küçük apartman dairesinin yanmasına tanıklık ediyordu.
Yangın mutfakta çıkmıştı. Koşarak odasına girdi. Bir çantaya maskelerini , laptopunu , boya kalemlerini , ailesi ile çektiği fotoğrafını ve bir çok önemli eşyasını doldurup hızlıca çıkmaya çalıştı.
Her yer duman olmuştu, nefes almakta güçlük çekmeye başlamıştı beyaz saçlı genç. Öksüre öksüre sonunda evinden çıktı.
Evinin dış kapısını kapattı ve eline telefonunu alıp itfaiyeyi aradı. Birkaç dakika içinde geleceklerini söylemişlerdi. O sırada yanık kokusunu alan komşular da dışarı çıkıp beyaz saçlı gencin dairesine baktılar ardından da gence...
"Oğlum bu yanık kokusu ne?" diye sordu yaşlı bir kadın.
Gözleri dolmaya başlamış beyaz saçlı genç yerde otururken ağlamaya başladı istemsizce. Cevap veremedi. Çok korkuyordu , çok yalnızdı , diyecek çok şeyi vardı ama hiçbir şey diyemiyordu. Kelimeler boğazında düğümlenmiş bir yumru haline gelmiş gibiydi. Boğazı ağrımaya başlamıştı. O sırada binaya itfaiye ekipleri girmişti. Dışardan su ile söndürmeye çalışırken içeride canlı tespiti yapmak için içeriye girmişti ekibin yarısı.
"İçeride birisi var mı?"
Kakashi düşündü... Düşündü ve düşündü. Birden bire aklına küçük köpeği geldi. İstemsizce bağırdı. O kadar dalgındı ki köpeğinin varlığını dahi unutmuştu.
"Köpek! Köpeğim var. Lütfen onu kurtarın benim ondan başka kimsem yok" dedi ağlamaklı bir sesle beyaz saçlı genç.
"sakin ol kurtaracağız köpeğini"
Evin içine girdi itfaiye ekipleri, dışarıdan neredeyse söndürülmüş gibiydi yangın. Ama içerisi harabeye dönmüştü. Beyaz saçlı genç beklemeye başladı. Bir yandan da kendisine kızıyordu. Köpeği beyaz bir pomeranian cinsindendi. Henüz yavru olduğundan havlasada çok sesi çıkmıyordu.
Beş dakika, beyaz saçlı gence beş yıl gibi gelmişti. Ama sonunda itfaiye ekipleri kucağında gencin beyaz tüylü köpeği ile çıkmışlardı.
"Shūshi!" bağırdı genç köpek de havlamaya başladı ve kucağına aldı köpeğini genç.
"Siz dışarı çıkın biz yangını söndürüp geleceğiz yanınıza"
Beyaz saçlı genç kafasını 'tamam' anlamında salladı ve dışarı çıktı polis ve ambulans ekipleri ile karşılaştı. İlk olarak sağlık görevlileri duman soluyup solumadığını sordu genç hayır dedi. Sonrasında ise polis ekipleri gence yangının nasıl ve neden çıktığını sordu. Kakashi her şeyi dürüstçe söyledi. Birkaç dakika sonra Polisler ve sağlık çalışanları gitmişti. Yarım saat belki de bir saatin ardından yangın söndürülmüştü. İtfaiye ekibindeki görevli 'yangının neden çıktığını sonrasında araştıracağız' dedi ve görevlerini yerine getirdikten sonra olay yerinden ayrılmıştı.
"Yine sen ve ben kaldık shūshi"
Köpek havladı. Sanki onu anlıyor gibiydi. Gece nerde kalacağını bilmiyordu genç. Hava iyice kararmıştı. Çantasından köpeğinin tasmasını çıkardı ve köpeğine taktı Kakashi. Kulaklığını kulaklarına takıp en sevdiği müziği açtı ve nereye gideceğini düşünmeden yürümeye başladı...
»»————- ♡ ————-««
Bölüm 1: Yangın
Okuduğunuz için çok müteşekkirim. Lütfen hayalet okuyucu olmayın, oy ve yorumlar yapın.
Kurguda zaman dilimi olarak 2016'nın Kasım ayında bir günü seçtim.(Kurguda ryusukeden notlar olacaktir nick degistirdigim icin onlarda capitano yazmali ama duzeltmeye usendim)