Not : bu kısmı 3.tekil ağzıyla anlatacağım
Günler sonra Chuuya mafya binasına girdiğinde herkesin oldukça mutlu olduğunu fark etti. Adamlar gülüyor şakalaşıyordu. En ciddi adamları bile mutluluktan zıplıyordu. Akutagawa bile daha az sinirli ve ciddi gözüküyordu.
"Oi neler oluyor neden herkes bu kadar mutlu Dazai mı ölmüş?"
bir kadın cevap verdi. Bu Higuchi idi.
"Daha da iyisi Chuuya-san küçük kuş mafyası batmış ahahaha bunu kutlamamız gerek."
Küçük kuş mafyası Liman mafyasının en büyük düşmanlarından biriydi. Liman mafyasına hep zarara sokarlar. Liman mafyasının ticari kamyonlarını çalarlardı.
Chuuya da herkes gibi bu habere çok sevindi.
"Ne?? Yaşasın! Ahaha en özel şaraplarımdan birini açacağım bugüne özel. Ama nasıl olmuş ki?"Tachihara cevapladı " biz de bunu araştırıyorduk. Olay bugün olmuş küçük kuş mafyasının ana binasında savaş çıkmış. Neredeyse tüm adamları ölmüş. Toparlanmaları uzun sürer herhalde" kıkırdadı. "değil mi gin?"
Gin sadece evet anlamında kafasını salladı.
" Kimler böyle bir şey yaptıysa iyi iş çıkarmış anlaşılan" dedi Chuuya.
"Kimler değil. Kim. Bunu yapan bir kişiymiş. Güçlü bir yetenek kullanıcısı."Hirotsu sensei idi bunu söyleyen.Chuuya şaşırarak. " NEEE? Bir kişi mi?? İmkanı yok. Küçük kuş mafyası oldukça Zeki ve güçlüdür. Yıllardır onlarla mücadale içindeyiz. Biz bile o kadarını başaramadık daha..." Chuuya kendisinden güçlü biri olabileceği düşüncesiyle sinirlendi.
"Küçük kuş mafyasını ben yok etmek istiyordum.. bunu yapan kimse onu öldüreceğim!" dedi akutagawa.
" ama senpai patron bunu yapan kişiye teşekkür etmek istiyor. Yani onu canlı bulmalıyız."
"Kapa çeneni higuchi"
"Ö-özür dilerim senpai"
Chuuya düşündü. "Yeteneği neymiş peki?"
"emin değiliz adamların çoğu ölmüş yaşayanlarda kendi gölgelerinden korkuyor ve cevap vermiyorlar" iç çekti tachihara.
"Gölgelerinden mi korkuyorlar?" Şaşırarak sordu Chuuya.
"Evet belki yeteneği gölge ile alakalıdır diye düşündük. Böyle birini hiç tanımıyoruz."
Chuuya birden şok yüz ifadesi ile dona kaldı. "Olamaz"
Herkes merakla Chuuya'ya baktı.
"Chuuya-san neyiniz var noldu"
"Ben o kişiyi tanıyorum." dedi chuuya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chuuya x reader (Chuuya x y/n)
Fanfictiony/n çok güçlü bir yetenek kullanıcısıydı ancak alaycı ve çocuksu kişiliği yüzünden arka planda kalmıştı. Bir gün hüzünle bir bara girer. Tesadüfen orada Nakahara Chuuya ile tanışır ve..hikaye burada başlar.