Bölüm9/ liman mafyası

486 49 29
                                    

Binanın içerisine girdik. Her yerde korumalar ve silahlı adamlar vardı. İçerisinde anlaşılan bir kutlama vardı herkes çok mutluydu. Tatlılar ve şaraplar.

Chuuya şaşkınlığımı fark etti " küçük kuş mafyasının yıkılışını kutluyoruz." gülümsedi.

Ama ben direk koştum.

Hemen etraftaki tatlıları tatmaya başladım.

"mmmm enfes" "bundan da deneyeyim" "aaa seni de yiyeceğim" "senide" ağzım tıka basa doluydu.

"Oi boğulacaksın sakin ol."

"Hmmphmphm" ağzım dolu olduğu için ne dediğim anlaşılmıyordu bile.

"Bu taraftan" dedi chuuya ve asansöre bindik.

Patronunun odası amma üst kattaymış diye iç geçirdim. Asansörde bizimle birlikte iki takım elbiseli adam vardı. Biri tamamen keldi. Ve keli parlıyordu.

Keline dokunmak istiyorum.. ve asansörden indik tam kapı kapanmadan yaptım ŞAK! diye adamın kafasına tokatı yapıştırdım.

Adam şokla karışık sinirlendi ama asansör çoktan aşağı inmişti. Chuuya adama sakin ol işareti yaptı.

" neden durup dururken böyle bir şey yaptın?!"

"Kel insanların kafasına vuramicaksak neden keller?"

Uzun koridor boyunca ilerledik. Chuuya izin istedi ve odaya girdik. Oda mor ve kızıldı. Gereksiz büyüktü.

Siyah saçlı adam "Eliseee-Chaaan ama söz vermiştinnnn lütfeeen" diyordu sarı saçlı küçük bir kıza

"hayır bu söz sen boya kalemimi izinsiz kullanana kadar geçerliydi hıh" dedi adı Elise olduğunu öğrendiğim küçük kız.

Chuuya birden şapkasını çıkarıp eğildi. " efendim küçük kuş mafyasını ortadan kaldıran yetenek kullanıcısını getirdim" dedi

Patron birden kendini düzeltti. " ah teşekkür ederim chuuya-kun" "hoş geldin lütfen otur" diyip gülümsedi.

Ama ben koltuğa gitmeye üşendim ve olduğum yere oturdum. Şaşırdılar birazcık. Chuuya'nın benim adıma utandığını hissedebiliyordum. Ama umrumda değildi.

" sana bizzat teşekkür etmek istedim küçük kuş mafyasını ortadan kaldırarak bize çok büyük bir iyilik yaptın. Ben Mori Ogai liman mafyası patronu tanıştığıma memnun oldum"

"Rica ederim bende y/n "

Mori gülümsüyordu " sana bir teklifte bulunacağım y/n"

"Liman mafyasına katılmak ister misin?"

Ben son dediğini duymamıştım çünkü Elise-chan ile kutu kutu pense oynuyorduk.

" Hahahaha Rintaro bu kız çok eğlenceli senden bile"

"Eh-"

Chuuya bağırdı. " Y/N PATRON SANA KONUŞUYORDU DİNLESENE"

Chuuya x reader (Chuuya x y/n)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin