Bölüm 8/ HQ

496 54 15
                                    

Bir süre birlikte yürüdük. Sohbet ettik.

"Her günün böyle geçiyorsa neden ajansa katılmak istediğini anladım."

"Bir şey soracam" dedim

"sorma"

" neden liman mafyası ile küçük kuş mafyası düşmanlar"

" nedeni açık. Küçük kuş mafyası bizim mücevherlerimizle dolu kamyonları çalmışlardı. Ve bir sürü işimize burunlarını sokuyorlardı. Ama sayende onlardan kurtulduk." mutlu görünüyordu. Mutlu olması benide mutlu etti.

"Peki siz mücevherleri nerden alıyordunuz?"

"Bizde çalıyorduk tabii. Mücevher kaçakçılığından ben görevliydim bir zamanlar"

" wow"

" şimdi ben sana soracağım tamam mı? Neden küçük kuş mafyasına saldırdın?"

birden yüzüm ciddileşti. ilkez ciddi halimi görüyordu. " onlardan nefret ediyorum. O mafya en çok organ satarak zenginleşmişti. Organ mafyasıydılar.. en çok çocuk kaçırırlar organlarını satarlardı.."

Chuuya da benimle birlikte üzüldüğünü hissettim ama onun üzüntüsü daha çok öfkeydi.
"şerefsizler" dedi

"Uzun zamandır onların peşindeydim planım başarıya ulaştı. Artık tamamen ortadan kaldırdım" gülümsedim.
" çocuklar çok masumdur. Ne olursa olsun onları korurum. Onlara bir şey olmasına izin vermem"

"Evet kesinlikle bu konuda sana katılıyorum."

" Ne gerçekten mi ? Siz de mafyasınız böyle şeyler yapmıyor musunuz?"

" Ne? Hayır tabi ki! Masum çocukları öldürme gibi görevlerimiz yok. Daha çok mücevher kaçakçılığı suikastçılık adam öldürme vb."

içim rahatlamıştı. "iyi bari" sanki mücevher kaçakçılığı ve öldürme normalmiş gibi

" sen benimle işin olduğunu söylemiştin neydi o ?YOKSA BANA AŞIK MISIN"

" n-NEE?"

"şakaydı." güldüm. Ama o gülmüyordu kesin aşıktı bana.

" Patron bizzat sana teşekkür etmek istiyor. Küçük kuş mafyasını hakladığın için..onunla görüşmen gerek. Onun yanında sakın böyle saçma fevri haraketler yapma!"

"saçma ve fevri?" dedim kaldırımda çizgilere basmadan yürümeye çalışırken...

....

"Ne zaman görüşeceğim patronunla! Çok heyecanlandım! Ne giymem gerek?!!"

Chuuya güldü. "Hemen şimdi görüşeceksin" kocaman bir binanın önüne kadar konuşa konuşa yürümüşüz ve hiç fark etmemişim bile.

" Liman mafyası ana binasına hoş geldin."

Chuuya x reader (Chuuya x y/n)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin