Bölüm4/ vedalar başlangıçtır

573 59 32
                                    

o şaşkınlık ile elimdeki içkiyi döktüm

" NEEEE??"

Chuuya gülümsüyordu sadece "ya tabi ne sandın"
"Bu kadar şaşırmanı beklemiyordum"

"O kadar şaşırma nedenim ben seni hep yaşlı biri olarak düşünmüştüm.."

" NE YAŞLISI BE? Ne alaka"

"Çünkü herkes boyunun kısa olduğunu söylüyordu bende kambursun yaşlısın diye düşünmüştüm"

" BOYUM KONU DIŞI ŞUAN" utandı."SEN KENDİNE BAK BENDEN DAHA KISASIN"

Dediklerini görmezden geldim ve sözlerime devam ettim.

" ama hiç yaşlı değilsin!! Ve buruşuk! Çok yakışıklıymışsın" açık sözlüyüm demiştim.

"H-Ha? Ben mi gerçekten mi ?? öyle mi düşünüyorsun?" çok mutlu olmuştu. Bu adamı kimse övmedi mi daha önce diye düşündüm.

"Evet!!"

" teşekkür ettim"

Chuuya devam etti. "Sen..Sende çok...çok.. şeysin..."

heyecanlanmıştım. İltifat edecekti kesin. Ne diyecekti. Gözlerim açıldı.

"EVET EVET BEN ÇOK NE ??GÜZE-"

"Çok gıcıksın" dedi.

Açıkçası beklediğim iltifat bu değildi. İltifat bile değildi bu. Ama neyse yine de nedense mutlu etti beni güldüm.

"Yani dokunduğun şeyler uçuyor mu? BEN BEN BENİ UÇUR HEP UÇMAK İSTEMİŞİMDİR"

" NE Hayır böyle bir şey yapmicam tabii ki. Yeteneğim özeldir ve böyle saçma şeylere vakit harcay-"
Sözünü bitiremeden ellerini tuttum. Yeteneğinin temas ile gerçekleştiğini biliyordum.

"EVET EVET UÇUYORUM YEEEY"

"Yeteneğimi aktifleştirmedim uçmuyorsun. Oi bırak beni!" Ellerini bıraktım trip atar gibi yüzümü çevirdim

" Ben senin adını öğrenebilir miyim?"

"Y/n"

"Daha önce hiç duymadım"

"😭😭"

Beklenmedik şekilde Chuuya Gülümser bana "tanıştığıma memnun oldum y/n"

Gülümsemesi çok tatlı gelir " YAA ÇOK TATLISIN BEN SENİ ÇOK SEVDİM ARKADAŞ OLALIM"

" n-nE Ne TATLI DEĞİLİM BEN NE DİYORSUN Böyle şeyler söyleme bana" sinirli gibiydi ama aynı zamanda kızarmıştı. Cidden çok tatlıydı.

Sadece bana "Allahım sen şu kıza akıl fikir ver" bakışı attı.

Daha sonra Chuuya'nın telefonu çaldı. Telefona cevap verdi.

"Evet anladım efendim geliyorum."
Ona merakla baktım.

"İşim çıktı. Seninle sohbet etmek garip olsa da...iyiydi sanırım. Görüşürüz y/n ben kaçar"

Ve bardan ayrıldı. Bişe demeden gidişini izledim. Tanışalı 1 saatten fazla olmayan bu adamın ayrılışı beni nedense üzdü. Arkadaşımdan ayrılmışım gibi ve asla tekrar karşılaşmayacakmışız gibi hissettim. Arkadaştık sanırım? O kadar sohbet ettik? Beni sevdiğini de söyledi. Söyledi mi? Yok söylemedi sanırım. Her neyse iyi biriydi.

Chuuya gittikten sonra da Barda yalnız oturmaya devam ettim.

Chuuya x reader (Chuuya x y/n)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin