2. Co to sakra mělo být?

471 11 0
                                    

Levi normální písmo
Raiden tučné písmo

.

Tak nějak jsem tam stál asi dalších 5 minut a snažil jsem zpracovat to, co se právě stalo..

Zatraceně vždyť to byl Raiden Addams! Je to snad nejobávanější kriminálník vůbec! Na to že jsem do něj právě narazil jsem nějaký klidný. Klidně mě mohl zabít, i když já bych si nestěžoval no..

Klidně bych si s ním dále vyhrával, ale došlo mi, že musím odjet do klubu. Né do klubu kde se chlastá atd. Ale prostě do klubu, kde chystáme různý plány.. No prostě taková naše sborovna.

Až přijedu, tak řeknu Liamovi, aby mi o něm zjistil trošku více.

.

Otevřel jsem dveře do klubovny a vešel dovnitř, ihned všechny pohledy byly na mně a kluci mě pozdravili.

"Čau." Odpověděl jsem.

"Kde je Liam? potřebuji s ním mluvit." Liam to umí dobře s počítačema atd. Dokáže si najít info o komkoliv kdo ho jen napadne.

Liam je též někdo na koho se prostě mužů spolehnout. Něco jak má práva ruka.

Má levá ruka je zase Maxim. Vždycky je se mnou v různých akcích a prostě je tu vždycky pro mně. Je to jeden z mála lidí, kterým prostě věřím.

Po chvíli jsem našel Liama a šel rovnou k věci..

.

Vzpamatoval jsem se šel jsem domů. Pořád jsem z toho byl tak nějak v šoku.

Právě jsem si vzpomněl, že je pátek! Jupí. Jdu zavolat Ashovi jestli má přes víkend čas.

Většinou trávíme víkendy spolu a vždycky u toho máme moc zábavy.

Po tom co jsem zavolal Ashovi, jsem se dozvěděl žeeee... Má čas!! Super, takže další víkend opět budeme spolu, ani nedokážu popsat jak moc se těším!!

Bylo okolo 6té hoďky večer a já jsem myslel, že se unudím k smrti. Ash přeci jen přijede až zítra. Ach jo, já jsem tak strašně nedočkavý.

Nejdříve jsem se zamýšlel, jestli se nepůjdu projít nebo tak nějak. To jsem ovšem později zamítl, protože venku už je celkem tma. Ne že bych se bál, ale chápeme se. Po tom dnešku se mi nikde zrovna dvakrát nechtělo.

Pomyslel jsem na to, jak Raiden řekl, že se mnou ještě neskončil. Po pravdě mě to vážně zaskočilo.

Neměl jsem nic moc co dělat takže jsem prostě jen tak jezdil po sociálních sítích. No víte já mám totiž takový účet, lépe řečeno falešný účet. Sleduju přes něj spolužáky a prostě lidi z mý školy.

Už párkrát jsem tam na mě viděl narážky, ale nic jsem neudělal. Možná hloupé rozhodnutí, ale já prostě nemám odvahu na to přijít a někomu se s tím svěřit, tedy kromě Ashe. Je to s ním ale vždy komplikované, jak prostě protestuje, že to bude řešit atd..

Po chvíli jsem vypl můj telefon a rozhodl jsem se jít spát. Bylo teprve 8 hodin. Ale myslím, že více spánku by bylo vhodné. Přeci jen už se nemůžu dočkat na zítřek.

Udělal jsem mou večerní hygienu a takové ty věci před spaním. Vzal jsem si pyžamo a šel jsem k posteli, kde jsem si následovně lehl.

Chvíli jsem ještě přemýšlel, ani už nevím o čem, protože jsem po chvíli usnul.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Takže další kapitolka je venkuu ^^

Přeji krásný zbytek dne či noci <'3

522 slov √

Mafián. || BL Kde žijí příběhy. Začni objevovat