15. Jdeme ven.

241 8 5
                                    

Raiden tučné písmo
Levi normální písmo

--

"Ash zbláznil ses? Ven nemůžeme!" Křikl jsem na něj.

"Ale taky tady nemůžeme zůstat jen tak sedět, víš!" Křikl Ash nazpátek.

"V tom máš sakra velkou pravdu Ash. A abych byl upřímný, tak strašně moc se s tebou chci projít, ale ono to není tak lehké. Kolem tý hlídky nám to jen tak neprojde.." Povzdychl jsem si.

Raiden už se nevrátil 2 dny. Mám o něj celkem strach- Blbost. Přesto něco ve mě mi říká, že se ho bát nemusím. Že on prostě není tak zlý, jak ho ostatní lidi popisují, že v něm prostě to dobro někde ne.

Kdyby nebylo, tak nás přece nenechá v jehož vlastním domě. Mohl nás zavřít někde do sklepa a tam nás nechat klidně umřít. Bože ten kluk mi neskutečně motá hlavu, ani netuším proč tomu tak je.

"Haló, Levi!" Řekl už otráveně Ash.

"Promiň.. Já jen.. Já jsem se jen zamyslel."

"Tak co třeba to zkusit? Možná by tam zrovna být nemuseli." Pousmál se nadějně Ash. Bože jak mi jeho úsměv chyběl.

Nejistě jsem přikývl a oba dva jsme se šli připravit. Vzal jsem si na sebe obyčejnou černou mikinu a tepláky.

Přišel jsem zpět do obýváku, kde už netrpělivě čekal Ash a hned jak mě uviděl tak se za mnou rozeběhl a objal mě. Já mu to ovšem opětoval a usmál jsem se na něj. Nevím co bych dělal, kdyby tu nebyl.

Přešli jsme k oknu a koukli ven, aby jsme se ujistili, že tam nikdo není. Stály tam pořád 2 černé auta. V jednom nikdo nebyl a v tom druhém to vypadalo, že daná osoba spí.

Ash kývl na souhlas, že můžeme jít. Otevřeli jsme vchodové dveře a vyšli ven. Vcelku rychlým krokem jsme přešli na ulici naproti a vydali se vstříc městu.

Měl jsem z toho divný, ale zároveň dobrý pocit, že jsem po nějaké době na čerstvém vzduchu. To jsem ale ještě nevěděl, co se stane dále.

.

Už to jsou 3 dny od toho, co se Maxim nevrátil zpět. Začínám z toho být pěkně na nervy.

Osobně jsem se s tím ruským hajzlem sešel a není to žádná sranda. Akorát hraje blbýho a ani trochu nespolupracuje. Proč by taky měl, že.

Ty dva tam momentálně hlídají 2 mí chlapi. Jsou celkem sympaťáci takže by mohli spolu nějak vyjít.

Každopádně jsem se rozhodl, že se vydám po nějaké té době strávené tady domů. Celé 3 dny jsem nespal a to jen kvůli tomu idiotovi.

Vyšel jsem ven z klubu a ihned si sedl do auta. Nastartoval jsem a měl jsem namířeno domů.

Hned jak jsem dojel, tak jsem auto zaparkoval do garáže a dal pokyn hlídce, že už můžou odjet. Poté jsem šel dovnitř, ale k mému překvapení tu bylo hrobové ticho.

Prošel jsem téměř celý dům, ale ti dva nikde. Pokoušel jsem se jim dovolat, ale nikdo to nebral.

Volal jsem i klukům, co je hlídali, ale prej nic neví. No to si s nima ještě vyřídím. Věřím, že svou práci dělají poctivě, ale ti dva se nemohli jen tak vypařit.

.
.
.
.
.
.

Ahujj nová kapitolkaa ;DD

omg moc moc vám děkuji za 300 přečtení, moooc to pro mě znamená a dává mi to strasne hodně motivace v tomhle pokračovat<33

Pěkný den/noc ^~^

541 slov ✓

Mafián. || BL Kde žijí příběhy. Začni objevovat