4. Kdo to byl?

419 11 1
                                    

Po chvíli jsme se od sebe odtáhli a Ash si asi všiml mého vyděšeného pohledu.

"Neboj, Levi. Určitě se nás snažil pouze vystrašit." Uklidňoval mě Ash.

"Není ti to nějaké divné? Nejdříve mi začne volat neznámé číslo a pak nás pronásleduje nějakej týpek?" Odpověděl jsem.

"Co to s tím má vůbec společného? A navíc on procházel taktéž tou uličkou jako my-"

"On už za náma šel další dobu." Znova jsem Ashovi odpověděl, vypadal fakt zmateně.

"Cože?!" Vykřikl Ash.

Nic jsem na to neřekl, ani jsem neměl co. Upřímně nevím, co to mělo být, ale dobrý pocit z toho určitě nemám.

Jen jsem přikývl.

"Tak pojď, radši půjdem. Už mám hlaaad." Zaknučel zoufale Ash.

"Mhm.." Zamumlal jsem.

.

Seděli jsme v restauraci a objednávali jsme si. Ash si toho ovšem objednal bůhví kolik, já jsem si dal pouze nějaký ten salát. Ne že bych se mi zrovna chtělo jíst, ale alespoň před Ashem.

Různě jsme si u jídla povídali a tak. Já se rozhodl, že mu řeknu, co se včera stalo.

"Víš, chci ti něco říct. Včera se mi totiž něco stalo." Začal jsem..

Ash se na mně tázavým pohledem podíval.

"Copak? Jsi v pohodě?" Zeptal se mě.

Jen jsem na to přikývl.

"Povídej." Popohnal mě.

"Včera jsem šel ze školy a tak trochu jsem nevnímal okolí a proto jsem do někoho narazil." Pověděl jsem mu.

"No a? Se stačilo jen omluvit ne? Tedy pokud to není úplně debil a nevystartuje do tebe." Zasmál se Ash.

Též jsem se nad tím musel pousmát. Ash mi vždycky dokáže zvednout náladu, je prostě nejlepší.

"No joo.. Ale ten někdo byl totiž Raiden- Raiden Addams..." Trochu jsem se zaskočil nad výslovností jeho jména.

Ash se na mně podíval a myslel si, že si dělám prdel. Ale po chvíli mu došlo, že to myslím vážně.

"Co ti udělal Levi, jsi v pohodě!?" Vyjekl Ash.

"Jsem. Ale řekl jakože fakt něco divnýho." Zase jsem na to pomyslel, šel z něj strach. Jakože z Raidena.

"Povídej."

"Řekl, že se mnou ještě neskončil." Přitom jak jsem to řekl tak mi úplně projel mráz po zádech.

"Ale prosimtě, co by ti mohl udělat? Myslíš že ho zajímá někdo, do koho narazí? Levi klid, nemusíš se bát." Uklidňoval mě Ash.

"Však víš, čeho je schopný.." odpověděl jsem.

.

Ještě chvilku jsme tam takhle kecali a pak jsme se vydali pryč. Po tom incidentu v té uličce se mi vůbec nechtělo chodit někam, kde není moc lidí.

No ale to by nebyl Ash, kdyby neřekl, že jdeme do lesa.

Zarazil jsem se nad tím a hodil jsem mu takový pohled že 'to myslíš vážně?'

"Nekoukej se na mě tak a pooojď, alespoň tě to trochu uvolní, les je krásné místo. Přeci jen je toho na tebe celkem hodně." Uklidnil mě Ash a já jsem na to tedy přikývl.

Vybavil jsem si, že už mi z toho fakt hrabe a že by jsem se mohl jít trochu uvolnit. Ještě k tomu budu s Ashem, což je ještě lepší.

Usmál jsem se na něj a chytil jsem ho za ruku. On si mou rukou propletl prsty a chytil mě pevněji, aby tím naznačil že se nemusím bát.

Šli jsme tedy do lesa, to ale ani jeden z nás nevěděl, co se za pár okamžiků stane.

.
.
.
.
.
.
.
.

Oujee :d

Co si myslíte, že se stane ¿¿

548 slov √

Mafián. || BL Kde žijí příběhy. Začni objevovat