YENİ BÖLÜMMMMM
MEDYA: AREL
İYİ OKUMALARRRŞuan büyük masaya oturmuş yemek yiyorduk. Daha doğrusu ben yiyordum. Diğerleri nedendir bilinmez yemek yemeyi bırakıp beni izliyorlardı. "Karnım aç." Diye sızlanan sarılı bile
" Birisi şu içliköfteleri uzatabilir mi?" Dedim. Uzun, kahverengi saçları olan kız tabağı bana uzattı. 4 tane alıp tabağıma koydum.
Tabağımda: 3 tane tavuk bacağı, 4 tane içliköfte, bir tabak pilav ve yanında da 1 bardak meyve suyu vardı. Çocukluğumdan beri asitli hiç bir içeceği içmezdim.
Hepsini tek tek mideme indirirken, "Erda, biraz yavaş mı yesen?" Diye soran kişiye baktım.
Arel'di. Ona 'sanane' bakışlarımdan birini attım ve tekrar yemeğime döndüm.
Tam tabağımdakiler biterken masaya konular bir tepsi kazandibiyle neredeyse çığlık atacaktım. Kazandibini çok severdim.
Hemen tabağa uzandım ve kare şeklinde kesilmiş tatlıdan kopmamasına dikkat ederek aldįm ve kocaman attığım ağzıma bir tanesini atıp yemeye başladım.
Tadı gerçekten çok güzeldi. Ben tatlıyı lüp lüp ağzıma atarken masadakilerin büyük bir şaşkınlıkla bana baktıklarını gördüm.
"Ne var, niye öyle bakıyorsunuz? Daha önce hiç yemek yiyen insan görmediniz mi?"
"Daha önce yemek yiyen gördük fakat senin gibisini görmedik. Yemin ediyorum yemekten soğudum." Dedi siyah, kısa saçlı çekik gözlü kız. Çinli miydi acaba? Sorsam ne olurdu ki?
"Vallahi Erda'cım tabiri caizse sen yemekleri ağzını hipopotam gibi açıp içine de helikopterle indirir gibi yemek yersen bizde ne iştah kalır ne de yaşama arzusu." Dedi sarılı.
"Yok artık, beni sevmediğinizi biliyordum da lokmalarımı sayacak kadar sevmediğinizi bilmiyordum." Dedim üzüntülü bir sesle.
"Lokmalarını saymıyoruz fakat yemek yeme tarzın çok garip. Biraz yavaş yesene. Kaçmıyor ya yemekler." Dedi içli köfteyi uzatan kız.
Arel, " biz senin lokmalarını saymıyoruz fakat bence de biraz yavaş ye. Emel haklı."
"Aşk olsun." Dedim alınganlıkla. O sırada da Arel'in, " olsun" dediğini duydum. Neye dediğini anlamayıp "hı" dedim. O ise dudaklarındaki tebessümle, "Boşver" dedi.
Onu kafaya takmayıp odama çıkmak için ayaklandım.
Orada girince hemen büyük pencerenin önüne geçip dışarıyı izlemeye başladım.
Odam geniş ve ferahtı. Ortada iki kişilik bir yatak ve onun karşısında üç kişilik bir koltuk vardı. Odada birde bir giyinme dolabı ve banyo, tuvalet de vardı.
Odayı sevmiştim. Penceresi tam ormana bakıyordu. Bu evde haliyle ormanda olduğu için bu gayet normaldi.
Kapının tıklatılmasıyla "gel." Dedim.
Cama yansıyan silüetiyle Arel'in geldiğini anladım. Elinde bir şey vardı fakat camdan net bir şey göremedim.
Orada dikilip bana bakmaya başlayınca "Orada dikilmeyi bırakıp da yanįma tahminen ne zaman gelirsin Arel?" Diye sordum.
"Arkan dönük, nasıl gördün beni?"
Ona doğru dönüp, "Camda yansıman var gerizekalı." Dedim.
"Ayıp" dedi. "Belki" dedim.
Elinde yemek tepsisi vardı. Niye ki?
Adam sana yemek getirmiş işte, nesini sorguluyorsun Erda? Ye işte sorgulama.
Kes sesini iç ses!
Tabi efendim
Elindekini yatağa koyup, "sofrada yiyemedin galiba. Yemek istersen diye..." dedi.
Yoo. Ben gayette çok yemek yemiştim ki.
"Ben doydum ki." Olsun der gibi omuz silkti ve yatağa oturdu.
"Bizimkiler şimdi sana böyle davranıyor fakat sana alışında severler merak etme." Dedi. Bana alışacaklarını nereden bildiğini sormak istedim fakat sonradan bu düşüncemden vazgeçtim.
"Yoo, niye merak edeyim? Sevmezlerse sevmesinler, ben buraya kendimi sevdirmeye gelmedim." Dedim.
Konuyu değiştirip, " Đüşmanlarına ne zaman hamle yapacaksın?" Diye sordu.
"En kısa zamanda. Şimdi planlamalar yapıyorum. Bana ne yaşattılarsa bizzat hepsini onlara yaşatacağım." Dedim. Kafasıyla beni onaylayarak saatine baktı. Saatin 21.39 olduğunu görünce kalktı ve " Ben gideyim. Sende uyu istersen." Dedi.
Tavuk muyuz biz Erda? Saat daha çok erken. He o akşam vakti tavuğa dönüşüyorsa bilemem ama...
"Tavuk muyum ben yaa? Saat daha çok erken" dedim. O ise benzeymeme gülüp, "iyi madem, ne istersen onu yap. İyi geceler." Dedi.
"İyi değil ki geceler?"
" İyileştiririz." Dedi ve gitti.
Arkasından bakarken bana neden bu kadar yakın davranıyor. Diye düşündüm. Geldiğim günden beri bana iyi davranıyordu, beni sanki tanıyormuş gibiydi.
Daha fazla sorgulamayıp sıcak bir duş almak
BÖLÜM BİTTİİİ
Bölüm nasıldı?
Erda'nın yemek yeme stili?
Arel'in "iyileştiririz" demesi?
Yeni bölümde görüşmek üzere 👋👋
Bölümlerin kısa olduğunun farkındayım. Zamanla uzayacak merak etmeyin.
İnstagram:sedef.soyoll
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VURGUN
ChickLit"İyi geceler." "Geceler iyi değil ki?" "İyileştiririz." Azılı bir katil olan Erda Vera Gümüşay'ın dönüm noktası olan bir evle başladı her şey. Yepyeni hisleri o evde tadan Erda, artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını biliyordu..