«»
"angelina?
arkamdan gelen sesle birlikte kendi eksenimde döndüm. "paulo."
"mauro'yu mu bekliyorsun?" diye sordu kaşlarını çatarak. başımı salladım, yaklaşık 20 dakikadır onu bekliyordum. "mauro çıkalı epey oldu."
"ne?" dedim öfkeyle. "ciddi misin?" omuzlarını silkti ve ellerini de havaya kaldırdı. "evet. sanırım geleceğinden haberi yoktu."
"orospu çocuğu." diye mırıldandım. geleceğimden haberi elbette ki vardı. bu adamın ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordum.
kafamı kaldırdığımda paulo'nun gülmemek için zor durduğunu ve dediğimi duyduğunu farkettim. oflayıp gülmemesini söylediğimde başını sallamıştı ama yine de gülmüştü.
dayanamayıp ben de kıkırdadım ve sırtımı duvara yasladım. "gerçekten şerefsizin teki. benimle oyun oynuyor."
"kendini kullandıracak bir kadın gibi gözükmüyorsun."
"asla," kafamı iki yana salladım. "zaten ilişkimizin bir adı var sayılmaz." dudaklarını büzen paulo gözlerini kısıp sordu. "takılıyor musunuz yani?"
"sanırım."
"hmm... bunu söylemem ne kadar doğru bilmiyorum," dedi kollarını önünde birleştirerek. yapılı vücudu daha da ön plana çıkmıştı. "ama seni haketmediği kesin."
kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalktı, bunu demesini kesinlikle beklemiyordum. paulo'yu, kardeşim joaquín sayesinde ve milli takımın doktorlarından biri olduğumdan uzun zamandır tanıyordum. fakat ondan böyle bir şey hiçbir zaman duymamıştım.
"aslına bakarsan hiçbir erkek beni haketmiyor."
"denemek gerek." derken dudağının kenarı hafifçe yukarı kıvrılmış ve yoğun bakışları benimkileri bulmuştu.
——
the hills kurgumu da okumanızı tavsiye ederim 🙏🏼💋🙊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boyfriend | icardi x dybala
Fanfici can be a better boyfriend than him [love triangle] ≠ mauro emanuel icardi rivero & paulo bruno exequiel dybala fanfiction.