Къщата, в която се намираме, е огромна. Има шест бани, голям хол и кухня в едно, игрална зала, пет спални, голям басейн на двора, джакузи в три от спалните и шест големи килера. Веднага си заплюх голямата стая с джакузи, отделна баня и килер. Две от стените са черни, другите две лилави. Перфектно. Има всичко необходимо за една подрастваща тийнейджърка. Излязох на терасата и се виждаше басейнът на двора и хубавият изглед на залязващото слънце. Реших да звънна на Лу, за да й разкажа. Взех си телефона и се метнах на леглото. Звъннах й.
- Здравей, Ан. Как е в Калифорния? Каквл правиш?
- Супер е. Къщата е огромна. Ще ти пратя снимка по-късно. Сега ще си разопаковам и после ще се потопя в..собстеното...си...джакузи.. на терасата. - изписках на последното и приятелката ми също. - Татко беше прав. От сега ми харесва. При теб как е?
- Нормалното. Знаеш. Е, приятно изкарване, защото аз ще уча. Ъх. Чао. Ще се чуем по-късно.
- Чао, Лу.
След като й затворих ми се допуши. Взех си парите и телефона. Известих тате, че отивам до магазина, той ме опъти на къде да тръгна и излязох. Когато излязох пред съседската къща имаше спрени няколко коли и момчета излезли от тях. Не се бях преобличала от летенето и си стоях с късите прилепнали къси панталонки и тениската. Огледах ги. Бяха около 10 момчета. Едно високо момче, с черна коса подсвирна, а аз само го погледнах презрително.
- Джак, успокой се. Остави мадамата. - каза едно момче с шарена коса и много татуйровки. - Аз ще се заема.
Показах му среден пръст и му казах да го духа.
- Някой май не е в добро настроение, а сладкишче? - усмихна се много сладко същото момче и облиза долната си устна.
Усетих потрепване в корема си, но реших, че е само защото не съм яла. Подминах го.
- Ще приема това за "да".
Купих си цигари и се прибрах. Момчетата ги нямаше. Супер. Качих се в стаята си, излязох на терасата и се отдадох изцяло на цигарите и хубава музика.
Къщата на снимката е тази на Анна.