*ГТК*
След като излезе от колата ударих волана. Как може да съм такъв тъпак?! Оставих я да се измъкне. Всъщност какво можех да направя? Тя заобиколи колата ми и аз я огледах. Обърна се и погледите ни се срещнаха. Излязох и заключих колата. Прибрах се вкъщи и отидох да ям нещо. Изи (сестра ми) беше в кухнята.
- Из, боже, благодаря ти, че си тук. Трябва да ти кажа нещо важно. -изтрелях всичко набързо.
- Ъм..какво?
- Така...има едно ново момиче срещу нас...казва се Анна Файт. Руса е и е много красива. Онзи ден излезе от у тях и се запъти към магазина и още от тогава се влюбих в нея. Джак подсвирна след нея, а аз започнах да се занимавам с нея, да я наричам "сладкишче" и такива работи. Оказа се, че трябва да я карам на училище всяка сутрин и се съгласих, разбира се. В училище я хванах за задника, защото всяко момче прави така пък и не исках да изпусна момента. На обед си беше забравила телефона, отидох при нея и й поставих условие, че... - сестра ми ме прекъсна.
- Киане, никога не поставяй условия на момиче, разбра ли? - кимнах - Добре продължавай.
- Та..поставих й условието, че ще й върна телефона само ако я закарам и тя се съгласи. Закарах я и...ами...целунах я. После и тя мен. Боже...това момиче се целува превъзходно.
- Чакай, чакай..ти си я целунал?! - сестра ми се ококори.
- Да и не знам какво да правя.
- Гаджета ли сте?
- Какво? Не! Познавам я от скоро. Ще отида да поплувам.
- Добре, но ще продължим разговора си.
- Няма какво да говорим още.
Качих се горе и се преоблякох. Обух си банския и пак слязох долу. Плъзнах вратата към задния двор, засилих се и се гмурнах със слънчевите очила. Поплувах малко и излязох. Прибрах се и се качих в стаята ми. Чудих се какво да правя. Ако започна да уча русокоската ще ми е в главата... хм... Ще напиша песен! Ами да! Взех си китарата, лист, химикалка и седнах на земята.
*ГТА*
Качих се в стаята си и реших да поплувам. Облякох си банския, взех си слънчевите очила и телефона. Слязох долу. По пътя видях Мари - камериерката ни.
- Мари, какъв алкохол има тук?
- Водка с вкус на череша, обикновена водка, мента, вино - бяло и червено, съмърсби и карлинг от всички видове ии...май е това. Защо?