- APUCI!
Ugrott boldogan a nyakamba a pici lány akkora lendülettel, hogy majdnem hátraestem. Olyan jól esett ilyen hosszú idő után újra megölelni.
- Hiányoztál, Kicsim! - szorítottam közel magamhoz.
- Lili! - ne ugrálj már így a nyakába! - morgott fel mérgesen az anyja összefont karokkal.
A mostohalányom lassan elengedte a nyakamat és leereszkedett a földre. Csak én láttam, ahogy forgatja a szemeit. Fogalmam sincs, hogy vajon mikor nőtt iígy meg, amikor utoljára láttam még csak a derekamig ért, most meg már akár a vállamnak is dönthetné a fejecskéjét. Teljesen megváltozott az utóbbi pár évben. Bár láttam róla képeket Instán és Facebookon, de élőben még szebb volt.
- Szia Zsu! - intettem a szabad kezemmel az anyja felé, miközben Lili a másik kezemet fogta.
- Neked szerintem inkább Zsuza! - mordult most felém az anyja.
- Egy szóra csak! - fordult felém Zsuza faszkalap öccse.
Nem értem minek érezte szükségesnek, hogy eljöjjön a volt feleségemmel és a mostohalányommal hozzám, főleg a nevetséges rendőr egyenruháját viselve.
- Csak nem megint le akarsz tartóztatni? - kérdeztem rá direkt idiótán vigyorogva.
- Ne viccelődj velem! - sétált felém kihúzva magát, hogy magasabbnak tűnjön mellettem.
- Jaj ilyet sosem mernék biztos úr! - nevettem el magam komolytalanul - Önnél inkább a 'bizonyítékok' mennek vicc számba.
Zoli irritálóan közel sétált hozzám, amíg hallótávolságon kívülre nem kerültünk. Ahogy visszanéztem, Lili bosszankodó arcot vágott, miközben az anyja a fülébe sugdolózott.
- Azért vagyok itt, hogy valamit tisztázzunk. - magyarázta Zoli.
- Ahj! Ne kezdd már! - ráztam meg a fejem unottan.
- Figyelj rám! - mordult fel mérgesen - Lili nem tudja, hogy milyen ember vagy, de mi ketten pontosan tudjuk, igaz? - nézett szúrósan a szemembe.
- Kurvára nem tudod milyen ember vagyok, csak hazudni tudsz a bíróságon, hogy a volt feleségemtől és a saját lányomként szeretett gyerekétől 5 évre távoltartási végzést szerezz. - álltam bele az arcába és direkt intimidálóan közel hajoltam hozzá.
- És ha Lili nem lenne 18, még tovább is tartana, de sajnos sehogy sem tudom megakadályozni, ha látni akar, hogy az egyetem előtti utolsó nyarát kivel töltse... - nézett fel rám Zoli mérgesen.