12. rész

4.8K 32 0
                                    

- Nem. Azt a nevelésed miatt csináltam. - magyarázkodtam.
- Mostmár tudom miért éreztem, hogy fel vagy izgulva, amikor az öledbe fektettél! - nevetett hangosan.
- Elég legyen! Nem érezhettél ilyet. Felelsz vagy mersz?
- Felelek.
- Honnan jöttek egyébként neked ezek a dolgok? Mármint, amikre izgulsz? Mind pornóvideókból? - kérdeztem komolyabbra fordítva a szót.
- Mondhatjuk. Igazából van egy egészen kedvenc videóm. - nézett fel rám nagyon gyanúsan ravasz mosollyal - Elég gyenge minőségű, telefonnal készült, a férfi szemszögéből. De ez a kedvencem. A palinak szép nagy, vastag férfiassága van, pont amilyet szeretek elképzelni. A lány unalmas, diáklánynak tetteti magát, aki rossz jegyeket hozott haza. De a szex nagyon jó benne. - szugerált a mostohalányom, szinte leesve az ágyról miközben mesélte - Gyanúsan hasonló hálószobában készül, mint a TIÉD! - emelte fel szándékosan a hangját a mondat végére.
- BASZDMEG EZT NEM HISZEM EL! MEGMUTATTA NEKED ANYÁD ?! - rúgtam hátra a széket, szinte felrobbanva a dühtől. Teljesen lefagytam.
Lili egyszer jobban vigyorgott.
- Imádom, amikor a végén felpofozod a farkaddal! - forgatta bennem a kést.
- A kurva életbe! - járkáltam idegesen a szobában - Milyen beteg az anyád, hogy ezt is felhasználta ellenem! Azt mondta ki fogja törölni! Nem hiszem el.
- Nem mutatta meg. Mondjuk úgy, hogy elloptam. Illetve véletlenül megtaláltam a laptopján. Tudod milyen béna... - nevetett Lili jóízűen.
- Nem hiszem el, hogy te azt láttad! - támaszkodtam az ablakpárkánynak és bámultam kifele.
- Olyan vörös a fejed Apuci! Olyan cuki! - nevetett egyre hangosabban, mintha görcsöt kapott volna.
Persze, hogy vörös volt a fejem. De legbelül felizgatott kissé, hogy tetszik neki a farkam.
- Te még nálam is elbaszottabb vagy! - ráztam a fejem nekinyomva a homlokom az ablaknak.
- Ebben biztos vagyok! - mondta még mindig nevetve - Felelsz vagy mersz?
- Merek... - sétáltam vissza a székhez, miután egy kissé kifújtam magam.
- VÉGRE! - húzott közelebb magához Lili, elkapva a szék karfáit - Lássuk csak... Mi ejtene téged igazán zavarba... Hmmmm... - forgatta a szemeit, hogy jól végigmérjen.


HATODIK TÖRTÉNETDonde viven las historias. Descúbrelo ahora