4. rész

3.6K 29 0
                                    

Leértek a lábai, de abban a pillanatban újra felugrott és a fehér bugyija újra kivillant, aztán nagyobb huppanással ülve érkezett vissza a matracra.
- Anya megölne, ha ezt meglátná! - vigyorgott boldogan - Úgy hiányoztál Apuci! - lépett oda hozzám és magához karolt a pici kezeivel.
- Nekem is kicsim! - simogattam végig a hátát.
- Sajnálom, hogy anya olyan sok időre eltiltott tőled. - húzta még szorosabbra a karjait körülöttem.
- Nem a te hibád életem, csak egyszerűen ez történt. - suttogtam szomorúan a fejét simogatva.
- Igen, de akkor is. Én elmondtam a bírónak, hogy sosem jött hozzád senki semmiért. Azt is tudom, hogy nem árultál drogot és te sem drogoztál soha! - ült le az ágyra velem szembe és az ölébe tette az összekulcsolt kezeit.
- Anyád és Zoli meg voltak győződve, hogy többnek akarlak, mint mostohalányomat, mert nagyon szeretlek, annak ellenére, hogy nem vagyok vér szerint az apád. És ezért kitalálták a drogos sztorit, hogy távol tartsanak tőled és ez elég volt a bírónak. Mindegy volt, hogy mit mondasz. - dörzsöltem végig az arcom a tenyereimmel.
- De amikor kérdezte, azt is mondtam, hogy soha nem értél úgy hozzám.
- Tudom, de ez sem volt nekik elég. - magyaráztam.
Lili lenézett a lábacskáira és az ujjaival gyűrögetni kezdte a szőnyeget.
- És.. Anya azt mondta, hogy csak azért vetted feleségül, hogy velem lehess és hogy.. hát... fogdoshass. Azt mondta, fétised van irányomba.
- Figyelj... nem akartam erről beszélni, de elmondom, mostmár nagy lány vagy. Anyád megnézte a laptopomon az előzményeket és látta, hogy olyasmi pornót néztem, ami ilyesmiről szólt, de anyád ezen teljesen feldühítette magát és ez lett a vége. - vakarásztam a fejem zavartan.
- Apuci, nyugi! Nem gondolom, hogy fogdosnál vagy ilyesmi. Amúgy is már nagy lány vagyok és pontosan tudom, hogy van sok ilyen mostohaapás meg örökbefogadott lányos pornó a neten. - dörzsölgette feszülten a térdeit Lili.


HATODIK TÖRTÉNETWhere stories live. Discover now