13. rész

5.2K 30 0
                                    

- Gyere ide és simogasd végig combjaimat úgy, hogy nem izgulsz fel! - tűrögette be a szoknyáját a combjai közé.
Láttam, hogy halálosan komolyan gondolja. Közelebb húztam magam az ágyához és a combja belsejére helyeztem a tenyeremet.
Egy picit óvatosan cirógattam, majd egészen közel simítottam a bugyijához. Ahogy éreztem, hogy egyre forróbb a levegő, gyorsan átnyúltam a másik oldalra és ott folytattam.
- Apuci ... - akadtak fel a szemei egy pillanatra.
- Igen, kicsim? - folytattam a simogatást, majd amikor újra kinyitotta a szemeit, abbahagytam.
- Ez... ahhh.. - sóhajtozott.
- Felelsz vagy mersz? - kérdeztem vissza még mindig közel dőlve hozzá.
- Felelek. - mosolygott kajánul.
- Ez nem ér! Azt mondtad ha merek, akkor te is! - mordultam fel dühösen.
- Ezt nem mondtam, csak azt, hogy addig nem... halkult el a nadrágomra nézve.
- OKÉ! Akkor mondd el, hogy mitől ázik el rögtön a bugyid! - markoltam meg újra a bokáját.
- Nos... hát... attól... ha... - dadogott kétségbeesetten - ha fogdosnak... - harapott rá a mutatóujjára az ölébe nézve.
- Komolyan? - hajoltam kicsit le, hogy benézzek a szoknyája alá.
- Igen... - kapott oda a kezeivel, hogy eltakarja, ha esetleg láthatnék valamit - Felelsz vagy mersz?
- Felelek! - fűztem össze a karjaimat hátradőlve.
- Na ne már! - elégedetlenkedett Lili.
- De már. te kezdted! - vigyorogtam végre én gonoszan.
- Jó... tetszenek a combjaim? - mosolygott büszkén a tökéletes combjait simogatva.
- Igen. Nagyon. - markolásztam a bokáját - Felelsz vagy mersz?
- Merek akkor.
- Helyes. Ha tényleg felizgat, mutasd meg mennyire lettél nedves attól, hogy megfogdostam a combjaidat, nagyon közel a puncidhoz.
A szemei nagyra kerekedtek és majdnem kiugrottak a helyükről.
- Uhhh. Hát ez igen merész mersz! - harapott feszültem az ajkába.
- Bármikor abbahagyhatjuk a játékot. - néztem mélyen az izgatottságtól csillogó szemeibe.
- És hagynám, hogy te nyerj? Biztos, hogy nem! - nevetett iróniával telítve - És hogyan mutatnám meg?
- Ahogy akarod. Csak bizonyítsd be... ha tudod! - raktam fel a lábaimat az ágyra a mostohalányom mellé.


HATODIK TÖRTÉNETWhere stories live. Discover now