Reggel mikor neki állt sipákolni az ébresztőm, azt hittem ki baszom az ablakon.De ügyesen meg fékeztem magam így csak le csaptam(el is tört).Fel tápászkodtam és ki csúsztam a fürdő szobába.Út közbe el is hasaltam a küszöbbe.Egy sebes térdel villogtam be az osztályba és ami igazán ritka volt az a Mikey gyerek is be jött.Nem nagyon szokott de ami megint érdekes volt az a másik szőke is bent volt.Draken.Van valami bandájuk asszem a Toman.Vissza térve, eléggé bírtam őket de nem beszéltünk szinte soha.Mikey viszont sokat segített, mármint ha a tanár a kezembe nyomott valami papírokat és látta, hogy túl sokvan oda jött és mosolyogva át vette.Draken sem volt túl bunkó velem, ha úgy volt előre engedett meg ki nyitotta nekem az ajtót.Nem értettem de azért jól esett.Egy nap épp gyűlés volt a BalackSnake-ben, mármint a bandám.Én vagyok igazából a vezére és elég sokan vagyunk ahoz képest, seenki nem tud róla, hogy ki a "főnök" , vagyis nagyon kevesen.A két szőke se tudta igazából, de szóval ugye épp gyűlésre mentem amint észre vettem őket a parkban valami nagyobbnak tűnő palikkal.Meg álltam mert láttam, hogy nincs az a nagy baráti viszony így le parkoltam a motorom és oda sétáltam.
-Hello!-elég sötét volt szóval nem nagyon ismertek fel, Mikey és Draken viszont már ismerték a hangom így tudták.
-Szia Y/n-chan!Mit csinálsz erre?Már este van.-nézett felém Mikey.
Még mindíg a sötétben álltam így nem igazán látszott az arcom
Egy magas pasi Mikey előtt szólt oda következőnek:
-Szia cica!Mi dolgod ezekkel a loserekkel?-vigyorgott egy pervi vigyorral.
-Ha m...-kezdte el Mikey de észre vette, hogy elindúltam a csávó felé
Kamuval persze de így szóltam egy kedves hangon:
-Ó jaj!Igazad van, nem is tudom!-a csávó már látta ki vagyok ,ezzel fejbe rúgtam úgy, hogy be ájult.
Mikey szemei ki kerekedtek.Drakenen látszott, hogy nem hitt a szemének.
-Mi az?-néztem oda mosoylogva.
-Y-Y/n-chan m-i?M-már-mármint...Hogy?V-vagyis..-dadogott
-Nyugi Loser-ezzel rá kacsintottam és tovább száguldottam a motorommal.
-Az a hülye kis szőke...-gondoltam mosolyogva.
Miért gondolok rá így?Nem is értem az egészet Mikeyval alig beszéltem egész tanévben.Meg amúgy is...Nem tudom.Közben oda értem és már mindenki ott volt.lehet kicsit késtem...
-Sziustok!-léptem be kicsit véres cipővel ami még arról a tetüről maradt rajtam.
-Rég láttunk-mondta Saruno a helyettesem.
-Késtél!-Mondta Chihiro kicsit idegesen.Ő volt az egyik legjobb barátom és egyben a 3.osztag vezére.
-Miért van vér a cipődön?-Kérdezte Saruno a cipőmre mutatva.
-Elrendeztem egy csávót.Nem nagy ügy...-néztem le én is, a hajamat a fülem mögé simítva.
-Miről akartál beszélni?-forgatta meg a szemét Heather az 1.osztag vezére.
-Csak van egy banda...Bárkit de őket nem támadjuk!
-Toman?-hajtotta Saruno vállára a fejét Chihiro.
-Igen.Honnan?-néztem rá.
Erre ő csak meghúzta a vállát.
-Mi olyan különleges bennük?-kérdezte Rose a 2. Osztag kapitánya.
-Hát nem tudom.Csak...mindegy az a lényeg, hogy senki nem bántja őket!Értve?!-Néztem rá vissza.
-Nyugi Y/n!-Rakta a kezét a vállamra Tadoru
az 5.osztag vezető.
-Csak nem egy fiú miatt~?-Vigyorgott Misa, a 4.osztag az övé
-Ha tudunk még a tudtuk nélkül is segítünk nekik!-kiáltottam
-Y/n ki derítettem róluk valamit!Nem lenne velük jó játszadozni mert a vezérük...-kezdte el Saruno.
-A vezérük Manjiro Sano vagyis Mikey, nem jelent veszélyt számunkra mert az osztálytársam.Nincs velem vagy velünk baja.-montam komolyan.
-Azta...~-Misa tovább vigyorgott
-Misa halgass!-Förmedt rá Saruno.
YOU ARE READING
Only if you knew(Mikey x reader)
Romance2. Könyvem remélem tetszeni fog és persze ez is Mikey-ról szól de majd lehet lesz Bakugou-ról vagy Sasukeról<3