Színjáték

134 7 0
                                    

El is tört.Gonoldom álmomban le vertem a helyéről.Erre rá vágtam a homlokomra.Ouch.Ki csoszogtam és abba a nyomorék küszöbbe megint meg borultam.2x ouch.Nagyba csinálom a kis hajam mikor kapok egy hívást.Misa az.
-Szius.-mondtam kómás hangon.
-Jesszus most keltél?
-Hmhh.-dünnyögtem helyeslően.
-Ma este buli?
-Oké.
-Nem tudom a hely nevét de majd vezetek én.
-Oks.
-Na csáo!
-Puszi!
Ezzel le raktam.
Kerestem egy csini ruhát a szekrényemben, volt egy pár de megtaláltam a tökéleteset.

Kerestem egy csini ruhát a szekrényemben, volt egy pár de megtaláltam a tökéleteset

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Meg egy comb láncot is szerváltam:

Meg egy fekete magas sarkú és itt egy kicsit elgondolkoztam, hogy nekem minden ruhám és cuccom fekete-e?A válasz igen mindenem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Meg egy fekete magas sarkú és itt egy kicsit elgondolkoztam, hogy nekem minden ruhám és cuccom fekete-e?A válasz igen mindenem.A hajamat be göndörítettem és mire kész lettem este lett, addig csináltam a sminkem meg ilyenek.Misa jelent meg az ajtómban, ő is csini volt.El indultunk és mikor oda értünk egyből be engedtek.Misa-val el mentünk inni és egy idő után mind ketten fel álltunk táncolni.Hirtelen úgy éreztem mintha figyelnének.Hátra néztem a szemem sarkából és kit látok?A két szőkét.Mikey nagy szemekkel figyelt Draken meg vigyorgott mint a tejbe tök mert ő látta, hogy látom őket.Vigyorgott Mikey és az én reakciómon is.Hirtelen egy csávó állt mellém.
-Egy ilyen szép lány egyedül?
-Nem, a barátnőm ott táncol-mutattam Misa felé.
-Nem ülünk le?-hajolt közelebb
Mikey úgy nézett mintha a csávó a haverjait ölné a szeme előtt.Érdekelt mit csinál ha:
-De menjünk!
Le ültünk a bar mellé.Így Mikey pont velünk szemben volt.Láthatta volna a kamu vigyorom végig de meg vakította a csávó aki csak a hajam végét fogdosta.Draken tudta mi van de nem szólt.A férfi mellettem hirtelen megpróbált megcsókolni de "véletlen" elfordultam mert csak játszok.

Mikey

Bazdmeg annyit látok, hogy egy random csávó neki áll flörtölgetni a Y/n-channal!Le ültek és a csávó Y/n-chan felé fordult.Tudtam mit akar ezért fel pattantam és ki viharoztam.Nem bírnám őt mással nézni.

Y/n

Láttam Mikey-t elmenni és azt is észre vettem, hogy full bevette.Fel álltam azt tettetve, hogy hívást kaptam, de a pali elkapta a kezem.
-Tudom, hogy csak szórakozol velem te kis kurva
Ezzel állba vágtam és Mikey után mentem.
Meg láttam a fal mellett ülni maga elé bámulva.
Egy könny csepp folyt le az arcán.Oda mentem és térdeltem elé.A kezemet az aarcára raktam és le töröltem a könny cseppet.Mikey mostmár rám bámult de nem tudom észre vett-e.Nagyon el volt foglalva a gondolataival.Meg sem moccant.
-Hé jól vagy?
-Mi?-nézett fel rám-Ja...nem tudom.Csak féltékeny vagyok...
-Mikey nem kell, csak te vagy nekem olyan!
-Mármint milyen?
Én csak át öleltem a nyakánál és fel "álltam" két térdre.Nem realizálta mivan.Viszont amint le esett neki át karolta a derekamat.
Hirtelen le húzott és az ölében landoltam de nem érdekelte.Még mindíg szorosan ölelt.

Only if you knew(Mikey x reader)Where stories live. Discover now