A picsa gang is mögénk ért.
-Mi volt ez girlie pop?-esküszöm mégegyszer le GiRlIe PoP-ozik és úgy jár mint szegény Manjiro.
-Y/n-chan válaszolhatok?-kérdezte Mitchy
Hirtelen a füléhez hajoltam amitől át futotta a hideg
-Ne mondj túl sokat, ha érted mire gondolok.
-Hai!
-Na zúgjad.
-Y/n-chan a főnököm!Vagyis az egyik!Igazából nem teljesen viszont bármit meg teszek neki mert tudom mi lesz ha nem, meg amúgy is szivesen segítek Y/n-channak!
-Óh értem!-mondta Kayla.
Idő közbe barátosném osztályához értünk.Le szálltam Mitchy hátáról és össze borzoltam a haját...Néha egy kis genyó vagyok vele de én amúgy mindenkivel.Na mindegy be rúgtam az ajtót és oda mentem Hiná-hoz.
-Y/n-chan!Te mit csinálsz itt?
-Ide járok!
-AZTA
-Mhm!-rá néztem az órára-aztakurva késésben vagyok.-futottam ki.
-Sziaaaaaa~
-S-Szia Tachibana!-Intett Mitchy.
Hina vissza intett.
Vissza mentünk az osztályba és le ültem a helyemre.Pont Mitchy mellé...Amúgy ült mellette egy csávó de elég volt szúrós szemekkel rá néznem és vette az adást.Órán ültünk mikor fel szólított a sensei:
-Y/n-san!Olvasd fel a második be jegyz- nem tudta be fejezni mert valaki be baszta már hogy szépen fogalmazzak az ajtót.Én a tanár mellett álltam az ajtó mellett mert egy könyv volt amiből olvasnom kellett és akit fel szólít annak ki kell koslatnia a sensei mellé.De szóval nagyba fogom a könyvet ami jelen esetben Rómeó és Júlia volt.De hogy ezt minek vesszük?Hirtelen az ajtó felé néztem mikor meg láttam egy Mikey-t repülni felém, mire észbe kaptam már konkrét a vállán voltam mert fel kapott a hülye.
-Takemicchy!Gyere játszani!-kiáltotta
-MANJIROU TEGYÉL LE!!!EZ EMBER RABLÁS TE GYÖKÉR!-hisztiztem.
Mindenki csak nézte a jelenetet, Mikey meg csak el indúlt ki fele sétálni.El tátogtam egy gomen-t a senseinek és Mitchy is sűvített utánunk.
-Manjirou, most már le tehetsz!
-Nem~
-De most m-meg akadt a szemem egy csomó embin a földön-Ken-san?Az te voltál?-kérdeztem nem meg lepődve.
-Idegesítettek...SORBA!-kiálltotta, a férgek egy sorba feküdtek.
Manjirou elöl Ken-san meg mögötte kezdett el pattogni mint egy gumi labda a szemeteken.
-Most hová megyünk?-kérdeztem.
-Majd meg tudod~
-Tajparaszt...
-Én is szeretlek Y/n-chan
-Tudom
-Az igen-Szólt közbe Draken.
Hirtelen Manjirou rá csapott egyet a combomra
-AUUU TE BALFASZ!MI A RÁKOT CSINÁLSZ TE KIS GÖRCS?!EZ FÁJT HÜLYE!-álltam neki kiáltozni.Tuti meg marad a nyoma.Nem úgy volt hogx nem emel kezet lányra?
-Így jártál
-Nem tudom mennyire emlékszel de a múltkor mikor ugyan így vettél fel és konkrétan telibe térdeltelek.
-Na az egy jó rúgás volt!
-Kérsz még egyet?Ingyen osztogatom!
-Inkább kihagynám, köszi!Legutóbb is be törted az orrom-mondta ahogy el kezdte simogatni ott ahol az előbb le csapott.
-Ssszzz!-sziszegtem mert mondom rohadt nagyot csattant.
-Ennyire fájt?
-Nem nagy ügy...
Tovább simogatta.Relaxáló érzés volt az ahogy az érzékeny bőrömön végig simulnak az ujjai.
-Jobb?-kérdezte nem abba hagyva
-Mhm...
-Akkor jó-húzta végig a középső ujját a combomon.A kijárat elé értünk és Mikey le tett közel maga mellett.Meg próbáltam pár lépéssel arrébb állni, hogy neki dőlhessek a falnak de Manjirou mögém jött és hátúlról meg ölelve nyomta az orrát a nyakamnak.
-Gyorsan el megyek mosdóba, jó?-kérdeztem és el mentem.Mire vissza értem láttam Hinát meg pofozni Manjirout.Hirtelen oda futottam és be álltam Manjirou elé.
-TACHIBANA MI BAJOD?!-kiáltottam.
-Y/n-chan...?-kerekedtek ki a már amúgy is elég kerek szemei.
-Mi történt?-fordúltam hátra Mikey felé de ő csak a semmibe nézve fogta az arcát.
Nagyon el voltam foglalva a gondolataimmal, mire meg hallottam Mitchyt és Ken-sant veszekedni.Draken Tachibana karját fogta Mitchy meg Draken vállát.Hoppácska mivan ezzel?
Draken el engedte Hinát Mikey meg Mitchy elé ment.
-Én meg még azt hittem lehetünk barátok...-emelte fel a kezét ütésre készen, ez most le üti Mitchyt konolyan nem tudom mit kezdek vele-Sikeeee!Tényleg be vetted?-Mosolygott Mikey.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Only if you knew(Mikey x reader)
Romance2. Könyvem remélem tetszeni fog és persze ez is Mikey-ról szól de majd lehet lesz Bakugou-ról vagy Sasukeról<3