Opsss

73 5 0
                                    

Másnap Tadoru értem jött a lakásom elé.
-Ughh, essünk túl rajta!De ha meg próbálom megölni ne állíts meg mert téged is elverlek!-mondtam a fiúnak el sétálva mellette az ajtóban.
El mentünk a parkba ahol Saruno már várt.
-Szia, "főnök"-szólalt meg egy vigyorral ahogy
közelebb léptem
-Nem tudom, te hogy emlékszel de szerintem ki raktalak a black snakeből!-raktam karba a kezemet ahogy előtte álltam
-Ó igen?-erre elő kapott egy bicskát, valami tag meg le fogott engem is és Tadorut is.
-Mi a franc?!-kiabáltam ahogy a nyakamhoz tette a kést, de végül inkább elém guggolt és a hasamba vágta a bicskát.Alkalmat kihasználva le rugtam, a tagot meg meg fejeltem.Aki Tadorut fogta az meg elszaladt mert látja, hogy nem díszből vagyok a Black snake vezére.
-Ugh, Basszus!-indúltam meg a legközelebbi kórház felé, egész lassan egy késsel az oldalamban.
Hirtelen megláttam a Toman gyűlés helyét, basszus el felejtettem, hogy pont gyűlés van.Na ez szopika mert Mikey tuti észre vett.
Annyit láttam, hogy a kis szőke fut felém de hirtelen össze estem.Minden el feketedett.

A kórházban keltem, legalábbis következtetek a kórház szagból...fúj.Hirtelen oldalra néztem és egy mondjuk úgy elég ideges Mikeyt láttam meg egy félholtra vert Sarunot a mellettem lévő ágyon ami mögötte van.Gondolom össze verte még utánam is.
-CSAK HOGY FELKELTÉL!MONDTAM ÉN HOGY VELED KELL MENNEM!AZT MONDTAD NEM SZÚRTAK LE A MÚLTKOR!
MIÉRT KAMUZOL TE IDIÓTA?!HE?!NEM HISZLEK EL Y/N-CHAN SZERETLEK DE NEM HISZLEK EL!FHUU NA MOST FEL CSESZTED AZ AGYAM!
-Mikey, nyugi!-raktam a kezeimet a szemem elé
Számítottam a fejmosásra de nem ekkorára
-És most vagyok leszúrva elsőnek!Nem kamuzok neked!Soha nem kamuztam és szerinted gondoltam hogy le fog szúrni?!
-Jogos, de Y/n-chan a frászt hozod rám!
-Drágám, tudod hogy ezzel jár ha egy vezér vagy
-Tudom de te egy lány vagy!
Hirtelen fel ültem szinte világító szemekkel.
-N..nem úgy értettem!
-Ja persze!Nem akarsz te is kórházban ki kötni ugye?
-N..nem!
-AKKOR CSITU
-Igenis!
Meg fricskáztam a homlokát és meg próbáltam le szállni az ágyról.Hirtelen realizáltam, hogy nincs rajtam a pólóm.Szemem az persze kikerekedett durván.
-Mi...az isten?!-néztem fel Mikeyra aki csak vörös fejjel nézett
Hirtelen le kapta a dzsekijét(egyenruha) és a vállamra hajtotta, hogy azért takarjon.
-Köszi.-mosolyogtam
-Hívok egy orvost, oké?Addig maradj itt!
-Ne hagyj itt...légyszi!-kaptam el a kezét miközben fel állt
-De, meg kell kérdeznünk, mikor mehetsz el!
El engedtem a kezét és bólintottam egyet.
Később haza engedtek én pedig le ültem a kanapéra.Mikey is átjött szóval ő is mellettem ült.
-Álmos vagyok...-motyogta
-Aludjál, ehez nem kell nagy logika!
-Bunkó vagy Y/n-chan!
-Bocsii
Erre Mikey fogja magát és bele dől az ölembe.
-Persze, a combomon is aludhatsz.-mondtam kicsit meglepődve
Elkezdtem ki fésülni az ujjammal a haját az arcából.
Erre hirtelen kaptam egy hívást.Mikey nem kelt fel rá mert hát elég jó alvó.
Gyors fel kaptam meg sem nézve a nevet:
-Mivan?!
-Neked is szia Y/n-chan.
-Bocs, ki is vagy?
-Baji, te igen hülye!
-Óóó, helló
-Szia
-Mit akarsz?
-Unatkozom, rá érsz?
-Ahamm, a főnököd rajtam alszik szóval unatkozok
-Mivan?!
-Aham, jól hallottad
-Küldj képet!
-Nem mert gyökér vagy és meg mutatod a pasidnak!
-A KIMNEK?!
-Fuyunak!Ki másnak?!
-Ő NEM A PASIM!
-még....
-BE LEHET FOGNI!
-FHU MILYEN TOCKOST KAPSZ MÉG EZÉRT
-NAAA JÁTSZUK LE!
-EL NE FELEJTSD HOGY BANDA VEZÉR VAGYOK, HÜLYE GYEREK!
-MIVA..opsss tényleg
-Na ugye
-De küldjél má' képett!Shippellek titeket!
-Eh?!
-NEM HALLOTTÁL SEMMIT, csak küld eeeeel!
-Ugh, ne mutasd meg senkinek mert ki nyiratlak!
-Köcce!
Át küldtem neki egy képet amin Mikey a combomon alszik.
-Jesszus, ez cuki!
-Tudom

Only if you knew(Mikey x reader)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora