-Hát megkapja!
-Mi?-nézett rám Draken.
-Akkor veszem ezt figyelembe ha ő mondja!Takemichi köszönöm, de akkor sem ér semmit!Ha Mikey jön ide és mondja majd akkor!-
Ezzel hátra fordultam és vissza mentem.
Másnap a suliban a padomban ültem.Lábam a pad tetején, szempilláim össze ragadva a könnyektől.Hirtelen Mikey és Draken lépett be.Draken azonnal rám nézett, én viszont csak egy röpke pillanatig pillantottam oda.Mikey is látta.Ki néztem az ablakon és nap végéig csak ki bámultam.Mire megint előre néztem már utolsó szünetbe.Mikey gugolt a padom előtt.
-Mikey..?
-Ne haragudj...
-Én?Te ne haragudj!-raktam le a lábam-Én...olyan hülye vagyok!
-Én viszont nagyon nagy baromságokat mondtam!Szükségem van rád!
-Ahjj...Mikey!-öleltem meg a padon keresztül- nem is haragszol?
-Nem...Sőt.Nem is haragudtam, csak simán meglepődtem.Te lányként vezetsz egy ekkora bandát és...-nem tudta befejezni.
-Mivan?!
-Nem úgy értem!-emelte fel a kezét védekezően-csak erős vagy!Lány létedre!
-MIVANN?!
-Nem úgy!-védekezett.
-hülye!-csíptem meg az arcát.
-Menjünk.-ezzel fel állt és felém nyújtotta a kezét.
Fel álltam.
Haza kísért, kézen fogva mentünk mint egy pár.Egy kis beton darabban ami a járdából állt ki nagy szerencsémre el botlottam és "picit" felgyűrődött az ingem.Csodás, főleg, hogy a múltkor mikor el estem az üveg asztal meg vágott ami olyan mintha le szurtak volna.Ez persze látszódott meg mostmár a térdem is tiszta vér.Mikey ködösen nézett rám.Látott vaalamit...Valamit amit nagyon nem akartam, a sebem pont felé nézett az oldalamon.Mivel nemrég szereztem eléggé csúnya volt.Mikey meg sem szólalt csak felkapott a vállára és neki állt futni haza felé.Még szántsa fel a betont ő is.Haza értünk és le rakott a kanapéra.
-Járni még tudok!
-Nem érdekel!Miért nem szóltál?
-Hogy tudok járni?
-Nem!
-Ohh!Semmiség!Ne aggódj miatta...
Mikey itt már nagyon komoly volt.
-Y/n-chan!Téged l-leszúrtak?-kérdezte aggódóan.
-Nyugi Mikey!Csak el estem!
-Így?Kamu
-Eskü!Az üveg asztalba!
-Kamu
-Az vágott fel!Amikor össze tört!
-Hmmm...kamu-mondta engem nézve karba tett kézzel.
-Nyugi tényleg!-álltam fel de Mikey vissza tolt és le ült mellém, a szemét le se vette rólam.
Megint fel álltam.
-Hozok fertőtlenítőt!-Mikey elkapta a csuklóm és vissza húzott.
-Naa!!!-durcáztam.
-Hozok én!-fel állt és vissza jött vele.Meg se mondtam hol van de akkor meg találta.
Le kezelte a térdem én meg magamon is meglepődve végig rá mosolyogtam.
Amint hozzá ért a vatta a térdemhez azt hittem visitok de csak egy fájdalmas nyögést adtam ki.Mikey elkezdte legyezni, hogy hűtse és ne fájjon.Aztán folytatta.
-Köszönöm Mikey.
-Bármikor...Y/n-chan?-nézett fel rám.
-Hmm?-mosolyogtam rá.
-A Tomannal meg beszélem, hogy hagyják a BlackSnake-et!
-Rendben.A BlackSnake-nek már modtam
-Akkor ezt megdumáztuk.-mosolygott
Csak vissza molyogogtam.Hirtelen térdre állva oda hajolt és megcsókolt.A combomnál fogott miközben smároltunk, én az arcát fogtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Only if you knew(Mikey x reader)
Romance2. Könyvem remélem tetszeni fog és persze ez is Mikey-ról szól de majd lehet lesz Bakugou-ról vagy Sasukeról<3