Nina Black
Ma 19 lat.
Jest lesbijką.
Uciekła z Londynu od swoich rodziców.
Nie bardzo przepada za przytulaniem.
Boi się krzyku i że ktoś ją znów skrzywdzi.~~~~~~~~~~~~
~Nina~
Szłam właśnie na spotkanie z moją koleżanką, Robin Buckley, mieszkam w Hawkins dwa miesiące i gdyby nie ona, nie znała bym tu nikogo. Dziś pozna mnie ze swoimi znajomymi, chciała zrobić to dawno ale strasznie się stresowałam i nie bardzo byłam przekonana, dziś jednak chce się przełamać.
- Nincia !! - przywitał mnie radosny głos Robin
- Hej - uśmiechnełam się, blondynka przytuliła mnie lekko na przywitanie, mimo iż nie lubię się przytulać odwzajemniłam czułość.
- Reszta czeka na nas w pizzerii, nie stresuj się, polubią cie jestem tego pewna - pogłaskała mnie po włosach
- dzięki - ruszyłyśmy w stronę pizzerii, rozmawiając po drodze na różne tematy, a po 15 minutach byłyśmy na miejscu.
Podeszłyśmy do odpowiedniego stołu.- hej wszystkim - przywitała ich moja towarzyszka - to właśnie Nina - położyła mi rękę na ramię.
"Japierdole najgorsze uczucia to poznawanie nowych ludzi i pożegnanie kogoś.."
- hej - uśmiechnełam się
- hej, siadaj - powiedział brązowooki brunet pokazując na wolne miejsce między sobą a śliczną dziewczyną z kręconymi włosami. Usiadłam obok nich.
- hej, jestem Nancy - dziewczyna uśmiechneła się i podała mi dłoń co odwzajemniłam
"Serio jest prześliczna"
- hej, miło cie poznać - Uśmiechneła sie
- A ja Steve - odezwał się chłopak siedzący obok po drugiej stronie
- hej -
Siedzieliśmy w pizzerii około dwóch godzin, polubiłam ich, byli nielicznymi osobami które były miłe, zazwyczaj poznawałam wredne osoby.
Wyszliśmy już z pizzerii.
- odprowadze cie - podeszła do mnie Robin
- ide z wami - Nancy podeszła do nas.
Eddie po krótkim pożegnaniu pojechał do siebie, Steve po chwili też odjechał.
- no to ruszamy - Robin ruszyła, byłam wykończona i szłam wolniej obok Nancy.
- zmęczona ? - spytała patrząc na mnie z lekkim uśmiechem
- tak, jest wcześnie ale mimo wszystko padam - uśmiechnełam się
- zaraz odpoczniesz - wtrąciła Robin
- tsa.. Chcecie chwile zostać i obejrzeć jakiś film ? - zaproponowałam, znając siebie nudziła bym się w domu sama.
CZYTASZ
In Your Arms ~Nancy Wheller ~
Teen Fiction~postacie takie jak Billy, Eddie i Chrissy żyją. Max nie jest w śpiączce. Akcja dzieje się gdy wszelkie zło zostaje pokonane. Nancy zerwała z Jonathanem~ Nina to 19-sto latka która przeprowadza się do Hawkins, uciekając od rodziców z Londynu, po prz...