(yazım hatalarına ve noktalamalara takılmayın düzeltilecek iyi okumalar❤️🔥)
ceylan annenin elleri titremeye başladı "pislik aşağılık ölmemiş"
bahsettiği adam eğer gerçekten azranın babası ise işler iyice çığrından çıkacak
"kızım uyan lütfen uyan" diyerek tekrardan azranın yanına diz çöktü azranın başını okşarken amcama döndü
"durumu ne neyi var"
"bunu..."
"o adam azraya acımaz biliyorum ağır şeyler yaşatmış olmalı ne yaptı"
bu sefer söze girdim
"bir adam neden kızın dan intikam almak istesin ki"
"o sıradan biri değil" diye araya girdi ceylan anne
"sıradan biri değil o ben onun elinden kurtulan ilk kadınım"
amcam anlamaz gözlerle ceylan anneyi izledi
"ne demek istiyorsun"
"demek istediğim şu onun elinden kurtulmasaydım dünyanın parasını alacaktı ben bunu hep azradan saklamaya çalıştım bu kısmını korkttum... korkttum gelirse ve hayatımıza dahil olursa ilk işi azrayı satmak olacaktı benden alamadığı hırsını kızımdan çıkaracaktı"
ellerimi sıktım
"bu adamı nasıl oldu da sevebildiniz"
soruma şaşırdı gözleri dolarak cevap verdi
"gençtim ve gerçek sevgi nedir bilmiyordum beni kullanacağını tahmin bile etmiyordum"
amcam söze girdi
"ben olayı tam anlamış değilim"
ceylan anne söze girdi
"ben bunu nasıl anlatırım bilmiyorum..."
amcam tekrardan söze girdi "ben ve ares dışında hiç kimse dediklerinizi duymuyor ve emin olun anlatırsanız size daha fazla yardımcı olabilirim"
"anlamıyorsun..." dedi gözünden bir damla yaş akıtırken "geçmişime herhangi bir çözüm bulamazsınız"
"anlatın" dedi sert bir tonla amcam
"ben on sekiz yaşındayken bu adam tarafından tecavüze uğradım" sesi düğümleniyordu anlatması kolay değildi kullanıldığını anlatmak bir kadın için zordu onun için önemli bir yere sahiptik sözlerine yutkunarak devam etti
"o gece ne olduğunu zihnimde tam hatırlayamıyorum tek hatırladığım onun bana verdiği acıydı eve sabaha doğru geçmiştim o zamanları boşverin... azraya hamile olduğumu öğrendiği dönemde evden kaçtığım zamanda beni zengin bir iş adamına satacağını söylemişti kabul etmemiştim o gün bir şekilde onun ellerinden kurtuldum nasıl oldu onu da tam zihnimde hatırlayamıyorum... bir adam vardı o beni onun kollarından çekip almıştı"
amcam kollarını birleştirip dinlemeye devam etti kadın olmak da zordu cinsel obje üzerine kullanılıp ortada kaldığı yetmezmiş gibi bir de satılmaya çalışılması bu hayat böyle piç kuruları olduğu sürece tüm kadınlara zehir olacaktı bu bir gerçek
"şimdi geri geldi ve bunu azradan çıkaracak"
öksürüp araya girdim "emin ol ceylan anne ben azranın yanındayken onun azranın saç teline zarar verme gibi bir şansı yok"
bir anda yükselmişti ayağa kalkıp "senin kızımı koruman bumu ares bumu bak ne halde hani nerde senin koruman bak yatıyor o mavi gözleri ile belkide eskisi gibi olamayacak belki hiç... hiç uyanamayacak hani saçının teline zarar verdirtmessin ya saçlarına bak ne halde görüyor musun ares"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aile
Novela JuvenilMutlu olmaya çalışan insanlar, üzüntüyle başa çıkmaya çalışan insanlar, geçmişten kaçan insanlar, geçmişe kafa tutan insanlar, geleceklerini geçmişe gömmüş insanlar... Sahi aile neydi? Aile sıcak bir ev, mutlu bir hayat mıydı? Yuva kurmak, basit bir...