1. Bölüm

880 21 1
                                    

Leya dan;
Gözlerimi açtığımda hemen yanımda duran yazma gözlerime ilişti ve hemen uyanıp kafama yazmamı takıp anneme ev işlerinde yardım etmeye başladım burası Diyarbakır dı burada normal di böyle şeyler..
Leya annesine yardım ederken kapı çalındı ve Leya kapıyı açmaya gitti...
Leya: Kim o?
Kapı dan sert ve çarpıtıcı bir ses gelir...
Salih: Ben açın kapıyı!
Leya sessizce annesinin yanına gidip durumu belirtir...
Annesi: Ne yapacağız işte biz?! Git çabuk babanu uyandır!
Leya babasını uyandırmaktansa yılanı bile uyandıracağının daha iyi olacağını düşünür ve bu yüzden de korka korka yukarı gider...
Leya ince bir sesle babasına seslenir...
Leya: A-ali ağam.
O an Leya nın babası uyanır ve sinirden deliye dönmüş bir şekilde Leya nın üstüne yürür o an Leya nın annesi gelip her şeyi anlatır...
Ali: Demek düşman ordusu! Kapımıza dayandı ha!
Diyerek Ali aşağıya iner...

Şimdi de Çağan a bakalım..
Çağan dan;
Babamla beraber düşmanın kapısına dayandık! Çünkü bu aralar hem anlaşmayı bozmuşlardı hem de sınırları açmışlardı!..
Çağan evin kapısının önünde babasıyla beraber küfürler yağdırarak bağırırlar...
Çağan: AÇIN ŞU KAPIYI!!

Şimdi de Leya ya bakalım..
Leya dan;
Babam sinirle aşağıya indiğinde o kadar çok korktum ki yazmamı daha sıkı sıkarak aşağı indim çünkü babam kapıyı açmıştı..
Ali: Ne var?! Adi, şerefsizler düşman ordusu!
Salih: Bana bak! Şu kan davası ve anlaşma üzerine yapılan tüm kuralları hiçe sayıp bizi hafif gördünüz! Baş belaları.
Ali: Evet çünkü siz! Acınacak kadar hafifsiniz!
Çağan: Bana bakk!..
O an Çağan Leya yı görür ve geri Ali nin yakasını bırakıp yerine geçip babasının kulağına bir şeyler fısıldar...
Salih yutkunarak öne çıkar ve Ali nin gözünün içine ciddi bir şekilde bakarak konuşur...
Salih: Şimdi bu kan davamız bir şekilde biter!
Ali: Neymiş bu?!
Salih: Kızını, oğluma verirsen!
Ali: ...
Bölüm son..

KAN DAVASINDAKİ AŞK |  LEYÇAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin