2. Bölüm

569 15 1
                                    

Ali: İyi iyi tamam alın kızı! Zaten hiç bir işe yaramıyor! İsterseniz benim hanımı da alın.
Annesi: Ne diyorsun?! Sen Ali ağam..
Ali: Sen ne ara! Benim işlerime karışır oldun ha! Verdim kızı bu artık bitti!
Leya: A-ama b-ben daha 17 yaş..
Ali Leya ya herkesin gözü içinde tokat atar ve Leya yere yığılır bunu gören Çağan hemen Leya nın yanına gelir...
Çağan: İyi misin?
Leya: E-evet iyiyim.
Salih: Hadi oğlum gidelim, düğün hazırlıkları yapalım malum anlaşma yaptık! Değil mi?!
Ali: Tabi tabi haydi görüşürüz!
Çağan ve Salih giderler...
Ali: Kalk kız! Senden yerden!
Leya: T-tamam baba.
Leya ayağa kalkıp odasına gidip ağlamaya başlar annesi de peşinden gidecekken...
Ali: Gitme yav! Şımartma şu kızı! Allah Allah sen gel ayağımı üfele!
Annesi: Peki ağam.

Şimdi de Leya ya bakalım..
Leya dan;
Sessizce ve derince hiç susmayacak olan gözyaşlarımı döküyordum ağladıkça ağlayasım geliyordu!..
Leya böyle düşünürken o an Çağan pencereden atlayıp Leya nın yanına gelip ellerini tutup öptü ve çapkınca gülümsedi...
Leya: Sen nereden çıktın!?
Çağan: Pencereden.
Leya korkuyla ayağa kalkıp Çağan ı ayağa kaldırır ve açılmakta olan yazmasını sımsıkı tutar...
Leya: Çabuk git! Buradan.
Çağan daha da Leya ya sokulur...
Çağan: Neden ki o? Hem ben senin yakında nikahlı kocan olacağım.
Leya: Tamam o zaman dön arkanı!
Çağan: Neden?
Leya: Çünkü..
Leya daha lafını tamamlayamadan yazması düştü ve saçları gözüktü bunu gören Çağan açgözlülükle ve sanki suya susamış gibi Leya ya baktı...
Leya: Niye öyle bakıyorsun?!
Çağan: ..Çünkü..
O an merdiven çıkma sesi gelir ve bunu duyan Leya Çağan ı hemen bir yere saklar...
Bölüm son..

KAN DAVASINDAKİ AŞK |  LEYÇAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin