8. Bölüm

378 7 0
                                    

Ülkü den;
Karnımda artık Ak ailesinin kanından gelecek soyismini taşıyacak bir minik taşıyordum tam bunu yeni öğrendiğim de Leya geldi ve bana meraklı gözlerle bakarak ne olduğunu anlamaya çalıştığını anladım ve daha meraklandırmadan..
Ülkü: Ben gebeyim Leya!
Leya: Çok sevindim Allah analı babalı büyütsün!
Ülkü: Amin.
Leya ile Ülkü bu aşırı mutluluktan ve taşmış heyecan dan dolayı bir anda kendilerini birbirlerinin kollarında buldular bunu kaynanaları gördü...
Kaynana: Ne oluyor burda?!
Ülkü: Anne ben gebeyim.
Kaynana: Ne bu çok güzel bir haber! Artık sende hanımağa sayılırsın gel şöyle otur rahat et! ( Bunları Leya ya tiksintiyle bakarak der)
Leya: Artık konağın içinden bebek sesi eksik olmayacak! Ne kadar da tatlı değil mi? Ülkü.
Ülkü: Evet minik minik elleri olacak..
Kaynana: Birde erkek olursa.
Ülkü: ..
Ülkü biraz üzülür ama belli etmez Leya da kaynananın böyle demesine çok sinirlenmiştir o yüzden odasına çıkar...

Şimdi de Çağan a bakalım..
Çağan dan;
Şuan abim Yağız ile sahil deydik sohbet ediyorduk..
Yağız: Olum! Sen ne ara büyüdün be!
Çağan: Ben büyüdüm bir şekilde de sen peki?
Yağız: Nasıl yani?
Çağan: Yengemi diyorum, amca oluyor muyum?
Yağız: Bilmiyoruz ki! Olum ben daha baba olacak kadar kendimi hazır..
Çağan: Sakın! Her şey için erken deme! Sonra benim gibi olursun baksana halime!
Yağız: Çok haklısın da..
Çağan: Ee o zaman?
Yağız: Peki.
Çağan ile Yağız birbirlerine sımsıkı sarılırlar...

Şimdi de Leya ya bakalım..
Leya dan;
Pencerenin kenarına oturup dışarıya bakıyordum ki biri arkamdan gelip boynuma öpücük kondurdu bende arkama dönünce dudak dudağa geldik..
Bölüm son..

KAN DAVASINDAKİ AŞK |  LEYÇAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin