Şimdi de Çağan a bakalım..
Çağan dan;
Baya sinirlenmiştim Leya nın dediği söz ve bana davranış şeklinden dolayı o yüzden kafa dağıtmak için bara gittim ve orada olan tüm kızlar tabi etrafı sardı kim istemezdi ki konağa hanımağa olmak!..
Çağan böyle düşünürken yanına gelmekte olan bir kızı gözüne kestirdi neyse ki hemen aklına Leya sı geldi ama Çağan sinirinden dolayı dört bardağı birden içti ve beşinci bardağı içerken yanına Çağan ın göz kestirdiği kız yanına geldi...
Kız: Merhaba yakışıklı.
Çağan: Merhaba kedi.
Diyerek Çağan kızı içkinin verdiği sarhoşluğun etkisiyle o kızı Leya olarak görür ve üstüne yürümeye başlar...
Kız: Ooo hemen mi?
Çağan: Ben senin kocanım! Tamam mı..
Kız da Çağan ın kanına girmek için elinden geleni yapar...
Kız: Biliyorum ben senin kedinim yani Zeynepinim.
Çağan Zeynep i kendine çekip dudaklarını birleştirirler...Şimdi de Leya ya bakalım..
Leya dan;
Gece olmak üzereyken bu adam nereye giderdi diye düşünmeye başladım ve o an Ülkü ile Yağız ın mutluluk dolu sevinçli seslerini duydum peki biz Çağan la böyle olabilecek miydik? O da tekrardan bana.. Off! Leya kendine gel..
İçinden bunları geçirerek Leya ayağa kalkar ve Çağan ın yokluğunu daha da anlayıp ağlamaya başlar...
Leya: Off! Keşke o kadar çok üstüne gitmeseydim.Şimdi de Çağan a bakalım..
Çağan ile Zeynep işi daha da büyütmüşlerdir...
Çağan: Güzelim be! Tadına daha çok bak..
Zeynep: Bak be yakışıklım!
İşte o gece Çağan ile Zeynep in arasında olanlar olur...
Bölüm son..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN DAVASINDAKİ AŞK | LEYÇA
Fiksi Umum- Sen benim düşmanımın kızısın! - Sen de benim düşmanımızın oğlusun!