5. Bölüm

436 13 1
                                    

Leya temizleyeceği yer çok pistir adeta sanki Leya için özel pisletilmiş gibiydi tabi ki de bunu yapan! Ülkü ydü..
Leya: ÜLKÜÜ!
Neyse ki Leya yı bu eziyetten tek şey kurtarabilir di oda Çağan ın çağırmasıydı...
Çağan: Leyam gelsene bir yanıma.
Leya da bu temizlik işinden kurtulduğu için sevine sevine Çağan ın yanına gelir...
Leya: Efendim Çağancım.
Çağan: Ne oldu? Sen niye bu kadar mutlusun, ben çağırdım diye mi? Ha.
Leya: Evet kocacım sen çağırdın diye başka neden olacak.
Çağan mutlu olur ama belli etmez sonra ise Leya nın kulağına bir şeyler der...
Leya: Ne? Mevlit mi?
Çağan: Evet hani evlendikten sonra yaparlar ya mevlit.
Leya: Biliyorum o kadar da değil!
Çağan: Peki o zaman karıcığım biz en son nerede kalmıştık, dün gece.😈
Leya tekrardan topuk yapmaya başlar ama Çağan Leya yı belinden tutup kendine çeker...
Leya: Şeyy..
Çağan: Neyy?😈
Leya: Temizlik.
Çağan: Ne?
Leya: En son Ülkü bana temizlik yapmamı söyledi temizlik yapacaktım ben!

Diyerek Leya gider ve Çağan da orada öylece kalakalır...
Çağan: Bir gün elime düşeceksin! Ama ne zaman.

Yarın ki öğlen..
Herkes toplanmıştı kadınlar farklı yerde erkekler farkı yerde ve Salih ile oğlu Çağan Kuran'ı okumaya başladılar ve helvalar dağıtıldı, dağıtanlardan biri de Leya ydı ve Çağan ın helvasını o getirdi...
Leya: Al ye bakalım.
Çağan: Peki yerim ama bir şartla sen..
Leya anlar bu konuşmanın nereye gideceğini ve utanır o yüzden hemen konuyu değiştirmek için helvayı kaşıkla Çağan a yedirir aynı bir bebek gibi...
Bölüm son..

KAN DAVASINDAKİ AŞK |  LEYÇAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin