Kabusun Kaynağı

44 6 3
                                    

Lenora'nın dinlediği, duyduğu ve gördüğü şeyler onun bilinç altına çabuk yerleşirdi. Bu onun suçu değildi çünkü doğası böyleydi. Gördüğü çoğu şey önce korktuğunu hissettiği düşünceleriydi fakat doğasında olan tek şey bu değildi. Onu böylesine kötü düşündüren şeyler ona çok yakındı. Bu Lenora'nın doğasıyla tetiklendi ve artık düşünce olmaktan çıkmıştı..

Lenora kendisinin birisi tarafından kontrol edilmesinden ve istemediği şeylerin yaptırılmasından hiç hoşlanmayan biriydi. Ailesine karşı bu düşüncesi tamamen sıfırlanırdı. Fakat dışarıda bu düşüncesini fazlasıyla kullanırdı. Kendisini pek fazla bu olaylara kaptırmayıp hayal dünyasına bu gücünü koymazdı. Çoğu kişiler onun hayallerinde ve düşüncelerinde sürekli kötülük olduğunu düşünürlerdi. Ama içindeki bu iyiliği söndüren her neyse bunu bilmiyordu.

Lenora arkadaşlarının ne demek istediğini olgunlaşınca anladı ve bu anlayış onu neden sorusuna yöneltti. Onu seven arkadaşları olsa bile çoğu kişinin bunu ona söylemesi garibine gitmişti. Geceleri uyumadan önce güzel şeyler düşünüyordu, hayalleri huzurlu ve güzeldi. İnsanların ona garip demesi onu güzel hayallerinden kopardı. Kötü düşünceleri bu uzaklaşmadan beslendi ve kabusları artık onunla konuşmaya başladı. Kabusları önce Lenora'nın ışığını söndürdü ve bilmediği karanlık tarafları onun parlayan ışığına yaymaya başladı.

Bu arada tanrıyla arası karmaşıktı, fakat yine de bu onu sevmesini engellemiyordu. Yaşadığı kötülükleri onun yüzünden olduğunu düşünüyor ve onu yaptığı şeyler yüzünden suçluyordu. Fakat yine bunu kendisi başarıyordu. Bilinç altına bu sözleri yerleştirdiğinde bu ondan uzaklaşmasına sebep oluyor içindeki parıldayan ışığı biraz da olsa söndürüyordu. Ama içindeki ışığın yine parlaması için ondan yardım istiyordu. Parlayamazsa nasıl hayallerine kavuşabilirdi.

Lenora çok güzeldi. Dümdüz siyah saçları beyaz teninin parlamasıyla yüzünün güzelliğini ortaya çıkarıyordu. Kahverengi gözleri, ince kaşları ve güzel burnu dikkati tek bir noktaya çekiyordu. Zayıf ve uzun boylu oluşu çekiciliğini üst bir noktaya taşıyordu. Ama o bu güzelliğinin farkında değildi. İnsanların onu yargılanmasını güzel olmayışına vuruyordu fakat onlar sadece Lenora'dan alamadıkları istekleri gerçekleştirememelerinden kaynaklanıyordu. Çünkü onun dikkatini çoğu insan çekmiyordu. Bu yüzden İnsanlar onun yalnız olduğunu düşünüp bunu onun yüzüne vuruyorlardı, bu da onu kendisine kötü davranmasına sebebiyet veriyordu. Bu sayede insanlar düşüncelerine kolaylıkla ulaşabiliyor ve Lenora'nın içindeki kötülük yavaş yavaş ortaya çıkıyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞEYTANIN KALBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin