1 - Bolum

66 4 5
                                    

Yil 2011.09.12 gunlerden cumartesi sabah saat 10:05'de annemin sesiyle uyandim.
Annem kizim hadi kalk çok uyudun kiz çoçuğu bu saatlere kadar uyurmu hic ..Ben tamam anne bir 5 dakikada uyuyayim kalkicam soz dedikten sonra yeniden uyudum :D
Uykulu gozlerle salonda gezinirken tv'de bir sarki çalindiğini duydum, sarki ilgimi çekti ama şarkidan cok ilgimi çeken dağinik saçli farkli ve hoş ses temasi olan o yakisikli koreli gençdi...
Hemen mutfaga gidib sabah kahfaltisi yaptiktan sonra buyuk merakla odama gidib bilgisayarimin önüne gectim. Bilgisayarimin önüne geçer geçmez youtube'u tikladim ve kore gruplarini araştirmaya başladim. Birsürü gurup çikti hangisine bakacağimi şaşirdim son olarak ilk karşima çikan kpop grupunu tikladim ve bu gurup aradiğim şarkici gurupuydu.
Çocuk gibi sevinerek kendi kendime mirildaniyordum (Ah ben var ya ben aradigimi bulurum) diyerek kendimce kendimi övuyodum. Vakit kayb etmeden gurup hakkinda arastirmalarimi devam etdiriyodum. Google'da Super Junior yazdim ve uyelerinin isimlerini arastirmaya başladim. O farkli ses temasi olan çocuksa ilgi dunyami kapmisti resmen. Sabahdandir aklimdan cikmiyodu onun ismini oyrenicem diye garip bir mutluluk yasiyodum icimde ...Bir bir gurup uyelerinin ismi yaziliyodu ve resimlerini ariyarak onlari tanimaya calisiyodum. Ama hala o yakisikli sarkicini bulamadim gurup 15 uyeden ibaret oldugu icin isimleri okuyarak resimlerini aramak vakit aliyodu ama pes etmedim ve isimlerin sirasina gore resimlerini ariyodum en sonunda Yesung isimli uyeyi tikladim icimde "Allahim nolursun bu o cocuk olsun" dedim heyecanla resmini aradim ve aradigim o farkli kişiliğe sahip olan sarkiciyi buldum bu oydu demek senin ismin Yesung ha diyerek yeniden youtub'a tikladim ve Yesung'un sarki listesine goz atdim o an ona hayran oldugumu hatda hayranliktan ote bisey hissetdiyimi anladim. Onun sarkisini dinliyerek uzaklara daldim... Cok garipti hergun aceleyle faceye twitera ve baska baska sitelere goz atan ben bugun o sitelere girmedim.Biraz zaman gectikten sonra annem odama girdi sen ne yapiyosun burda bende seni ariyorum diyerek biraz kizdi ve her zamanki gibi vaz gecilmezi olan o cumleyi "gozlerin körelicek az bak blgsayara sana bunu soylemekten dilimde tuy bitecek" diyerek odamdan cikti bende dah fazla sinir bozmadan anneme yanina gitdim.
Aksam saatleriydi canim sıkılıyordu ne yapacagim hakkinda bir fikrim yoktu istemsizce telefonu elime aldim birden aklima Yesung geldi tabikide bide onun muhtesem sesi dayanamadim faceye girdim ve koreyi seven o ulkenin muzikleriyle ilgilenen yeni arkadaslar aramaya basladim...
Ben daha 15 yasindayim ve Azeriyim :) fazlasiyla degisik ruhlu, pozitiv,yeniliklere acik,merakli, cok utangac, çekingen bir kizim. Her genc kiz gibi benimde birsuru hayalim var. En buyuk hayalim dunyaca unlu, sevilen, basarilarimla taninan herkes tarfindan ilgi hedefi olarak secilen Şarkicilardan biri olmak istiyorum mesela Beyonce gibi ama bu utancaklikla nasil olucagimi bilmiyorum :\ Kore dizilerini cok seviyodum ama tvde az yayimlaniyodu bu nedenlede cogu aktoru tanimiyodum . Koreye olan merakim cocukluktan vardi bazi insanlar onlari iyrenc ve acayip buluyorken bense onlara karsi buyuk merak gosteriyodum . Yakinlarim , arkadaslarim ve aile uzvlerim babam haric onlara olan merakimi aptalca ve sacma buluyodu bu durumdan dolayi onlarla pek iletisim kurmuyodum. Can sıkıcı varliklari tekiler zaten isimede yaramiyolar .
Her neyse simdiye kadar kore sarkisi dinlememistim ve ilk defa bugun dinledim Super Junior'un "Mr.simple"sarkisi hayatim boyunca duydugum ilk korece sarki oldu.

İyiki bugun facede yeni kpop dinleyen arkileri aradim hayatima yeni bir gun dogdu diye bilirim. İlk tanistigim kiz Turk vatandasiydi ismi Ebruydu biraz konustuk kendimizden bahs ederek tanismaya basladik cok iyi anlasiyoduk onunla. Bana koreyle ilgili herseyden bahs etdi ve gittikce koreye olan merakim artmisdi bundan mutluluk duyuyodum. Ebru sayesinde cok sey oyrendim yeni guruplari kesf etdim ama SuJu kadar ilgimi cekmediler sanki butun yakisiklilari ozenle secerek birer Super Junior yaratmislar <3 . Bir kac ay Ebruyla konustuk ondajn baska arkilerde vardi ama, onun kadar yakin arki degildik. 6 ay sonra Ebruyla iletisimim kesildi haber vermeden face hesabini kapatmisdi :( onunla birdaha konusamayacagim icin cok uzuldum...

1- bolumun sonu umarim beyenirsiniz ^^ bu benim yazdigim ilk hikayem oldugu icin ve telle yazmamdan dolayi bazi hatalar burakmis ola bilirim...

Hayallerime Giden YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin