2 - Bolum

35 3 3
                                    

4 yil sonra hayatimda bazi degisikler oldu. Yeni arkadaslar, çevreler edindim. Ben artik kucuk kiz degildim 19 yasina girmis genc kizdim.Aslinda her ne kadar buyumek istemesemde sonucta hayatin akisina karsi cikamazdim.

19yasim olmasina ramen hala koreye olan hayranligim devam ediyordu. Ebrudan sonra bir cok fangirler'le tanistim. Cok iyi, akilli ve tabikide benim gibi sozun gercek anlaminda catlaktilar :D . Dort yil sonra arkadas edindiyim kizlar benim icin onemli kisilikleriydi. Birinin ismi Aydan diyerininkininse adi Guneldi. İkiside Azeriydi ve Azeri olmasi beni hem sasirtmisti hemde mutlu etmişdi.Cunku ilk kez kore sever yerli arkadaslar edinmistim.

İlk once Aydandan bahs edeyim. Kendisi benimle ayni yasda. BDU'sinde okuyo.Muzik dinlemeyi cok seviyo. Onu tanidigim kadariyla soyleye bilirimki herkesle kasar peynir olmuyor. Bazilari tarafindan nasil taniniyo bilmiyorum ama benim icin o cok tatli sevimli bir o kadarda eylence dolu kizdir (bu sozleri ona soylediyimde dislike ediyo hanimdfendi -_- ). Bazen pesimist karamsar halleride olmuyo degil :\ Aydanla birsuru benzer yanlarimiz var. Belkide bu yuzden onu cok seviyorum. Onunda unlu olmakla ilgili hayalleri var mesela oyuncu olmak gibi. Oyuncu demisken ben onu korenin guzel aktristlerinden biri olan Park Shin Hyeye benzetiyorum en sevdiyim kore kadin oyuncusudur ( kankim onu cok beyenmiyor nedense :\ ) .Kendisi Yoo Seung Ho hayranidir . Kankamla tanismamiz cok komik olmustu. Beni koreli zann etmisdi o da SJ'u yeni taniyodu (ha ha ne gunlerdi lan).

Birazda size Siwon hayrani olan Gunelden bahs edeyim . Gunel 19 yasinda. ADU'sinde oyrenci. Tam bir komedi dunyasi ve bir o kadarda deli dolu kizdir. Ne zaman agzimi acib siwon desem pisman oluyorum. :D (kanki alinma ha sadece komik olsun diye saka yapiyom senin siwon hakinda olan konusmalari benim hosuma gidiyo ;) ) iki dakika cenesi durmuyo :D ( benimde ondan kalir yanim yok yani :3 resmen cenem yirtik :DD). Onunlada hergun watsappda Aydan gibi dir dir konusuyoruz. (artik ne konusuyosak :D) Guneli bir gorseniz yemin ederim siwonun kiz kardesi zann edersiniz.Yani o kadar cok benziyo 100% garanti veriyorum. Kendisini cok severim fantastic dusuncelere sahiptir.

Bazen etrafimdaki insanlarin etkisindenmi bilmiyorum ama canim sıkılıyordu boguluyordum ve buralardan gitmek istiyordum. Ozgurce yasamak,dunyayi gezmek,yenilikleri kesf etmek istiyordum ve bir gun karar verdim daha fazla bekleyemezdim koreye gideceyimi hayatimin cogunu orda yasamak istediyimi aileme soyledim.

Butun evebeyimler gibi benim annemle babamda bu kararima exstradan karsi cikti hic sasirmadim. -_- Ne kadar ikna etmeye calişsamda bu konuda onlarla basa cikamadim . "Hayir!" cevabindan baska cevap alamadim. Ama yinede bu konuyo burada yarim koyucak degildim. Koreye gitme isini cokdan beynime koymustum.

Ailem benim ne kadar inatci ve hirsli kişilige sahib oldugumu bildiyi halde bana hayir demeleri aklima bir turlu sigamiyodu. Benim yasadigim hiss ve dusuncelerin onlar icin bi anlami yokmus gibi davranmalari bana koyuyodu. Neymiş efendim hersey benim icimmis de, beni dusundukleri icin boyle davraniyolarmista. Orda rahat edemezmişim basima kotu seyler gele bilirmis falan filan soyleyip duruyolar.Hepsi birer bahane benin iyligimi istiyorsaniz bi kere sorun bakiyim ne istiyorum, nelere ihtiyacim var yok anam yok hic sormayin zahmetlere girmeyin siz sozde her sey benim icin deyin. hih -_-

2 bolumunde sonuna boyle geldik umarim hosunuza gider^^

Hayallerime Giden YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin