Şüpheli

1 0 0
                                    

Betty'nin kaybının üzerinden tam 7 gün geçti. Polisler henüz hiçbir ize rastlamadı bu süreçte babam ve Susan beni hiç yalnız bırakmıyorlardı çünkü benimde başıma bir şey gelmesinden endişeleniyorlardı ama Susan artık babama hayata geri dönmesi gerektiğini söylüyordu sürekli. Babam ise daha vaktinin olduğunu beni bırakamayacağını gerekirse bir şekilde başka bir yere taşınacağımızı söylüyordu. Susan ise buna gerek olmadığını onda kalabileceğimden bahsediyordu babama. Ama aklım almıyor benim kardeşim kaçırıldı evet kardeşim kaçırıldı ve asla haber yoktu bunu kim yaptı neden yaptı neden bir iz yok hala bunu anlayamıyorum. Polisler komşularımızın güvenlik kameralarını inceledi ordanda bir sonuç çıkmadı ama nasıl olurdu bu, kim neden yapardı ki bunu bize başımıza gelen felakete anlam veremiyorken kendimi de suçlamaktan alıkoyamıyordum ben o gün o markete gitmeseydim şuan kardeşim bizimle olacaktı bunlar yaşanmamış olacaktı hepsi benim yüzümden oldu her şeyin suçlusu benim kahretsin ki benim. Günlerdir içinden çıkamadığım bir düşünce var ama bunu konduramadığımdan dile getiremiyorum babama bahsedemiyorum Susan'a soramıyorum belki de ben kafamda kurup uyduruyorumdur ama o gün Susan gözünü bizim evimizden hiç ayırmamıştı belki de bir şeyler hissetti belki de babam evde yok diye bize sahip çıkmak için bakıyordu ama o kadar dikkatli bakarken ve izlerken Susan nasıl hiçbir şey görmemişti? Polise neden hiçbir şey görmedim o an yemek yapıyordum mutfaktaydım diye ifade verdi? Ben markete giderken gerçekten mutfağa gitmiş olabilir mi? Ama yemek yapması o kadar kısa mı sürdü ki evin kapılarının açık olduğunu görüp kendini dışarıya attı? Ben mi çok kuruyorum düşünmekten kafayı yemek üzereyim Susan yalan ifade mi verdi yoksa Susan mı yaptı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖlümsüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin