Кохання ходить поруч із нами. Вона скрізь. У каві, в розмовах, музиці, танцях, картинах, але чи помічаємо ми її? Ні. Всі кудись поспішають, всі в турботах, комусь на роботу, комусь в інститут, хтось цілою добою рятує життя, а кохання ходить поруч, але ми його не бачимо, не помічаємо або тікаємо, а він, як спритний рибалка, ловить вміло. Кохання.. про неї можна сказати багато. Вона як миле кошеня з кігтями, якщо дряпає, то до крові і нещадно. Без неї ти як псих, який б'ється в конвульсіях, щоб хоч щось до когось відчути. Одне слово, мільйон незрозумілих нам почуттів.
Чотири години ранку, Олексій лежить, намагається заснути, але не може, а ось його супутниця спить у нього на грудях, як маленьке кошеня, яке хоче ласку та турботу. Він іноді любить спостерігати за нею, це чарівне видовище, її міміка, жести, просто все її тіло, приваблює його немов магніт. Ось вона лежить поряд з ним зовсім оголена, її тоненькі пальчики, блакитні очі, яскраве волосся, все це він у ній любить. А чи любить вона його? Він не знає.
Ранок. Сонце світить цим двом у кімнату дуже яскраво. Промінчики світла падають на обличчя дівчини, від цього вона прокинулася і трохи скривилася. В обіймах коханої людини завжди добре, і навряд чи вона зможе відчути таку міць любові до іншої людини, вона вже розуміла, вона його. Як тільки вона хотіла встати і піти у ванну кімнату, сильні руки нікуди не пустили.
- Доброго ранку, куди це ми зібралися?
Сонним голосом поцікавився Олексій. Їй дуже подобалися такі ігри. Вона в ці моменти відчувала себе щасливою та потрібною. Вона вже не пам’ятає, коли дивилася у вікно і сумувала. Але останнім часом їй не вистачало тієї бабусі. І її мучили думки з приводу того, що варто її відвідати.
- Доброго ранку, напевно я зібралася втекти від тебе, як думаєш супер план?
- Ну враховуючи те, що я тебе знайду і покараю, то не дуже. Але ти можеш порушити мій спокій і втекти, але врахуй одне, коли я тебе знайду, то комусь буде дуже погано.
- У що я вплуталася коли почала зустрічатися з тобою?
Награно запитала дівчина, надувши губки.
Але вона справді не розуміла, в яку гру вона потрапила.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Злам Душі
RomansaЛеді вийшла з під'їзду глянула востаннє в те вікно і сіла в машину. Цей день для трьох людей був особливим. Для Олексій це шанс стати ближче з обраницею, для дівчинки це гірка наука, що не роби людям добра і не буде зла, а для бабусі це урок, що не...