V: Sevgilim Paris gezimiz bitti ne düşünüyorsun?
Jia: Biraz çabuk bitti ama bence harikaydı.
2 hafta çabucak geçmişti. Taehyung ile Paris'te gitmediğimiz yer kalmamıştı. Louvre müzesinden Tuileries bahçesine kadar her yeri gezmiştik. Paris'in havası bir başkaydı...
V: İstediğin zaman söyle mola verelim tamam mı?
Jia: Tamam
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
V: Bugün çalışma istersen
Jia: Taehyung uçak tutmadı ki bu sefer. Ben gayet iyiyim ve işimi özledim lütfen geleyim.
V: İyi misin yani şuan?
Jia: Evet iyiyim. Hem de çok iyiyim. Beni bu kadar düşünmene gerek yok.
V: Peki gidelim o zaman
Taehyung gerçekten beni çok düşünüyordu. Beni düşündüğü zamanlarda da çok şeker oluyordu ama işime gitmeme engel olamazdı.
Şirkete vardığımızda işimi gerçekten özlediğimi fark ettim...
Ben şirkete bakarken bir adam hızlıca Taehyung'un kolundan tutarak dışarı çıkardı. Bende hemen onların yanına gittim.
Jia: Abi?!?!?!
Jk: Bakıyorum da çok mutlusunuz! Mutluluğunuzu bozmak istemem ama derhal Jia'dan ayrıl!!!!
Jia: Abi o konu bildiğin gibi değil
Jk: Sen sussana Jia! O kadar ayrıl dedim beni dinlememişsin kapa çeneni! Düzgünce söyleyince olmuyorsa illaha zorla yapayım demi!
V: Jungkook önce sakin ol-
Taehyung'un cümlesi biter bitmez abim yumruğunu vurmuştu. O vurduğu anda gözlerimden seller akmaya başladı.
Jk: Sakin mi olayım?! Siz ayrılınca yeterince sakin olucam zaten!
Jia: Yeter! Tüm abiler kardeşinin mutlu olması için çabalar, sen ise beni üzmek için çabalıyorsun. Bana bir daha karışma. Seni artık abim olarak görmüyorum. Eve de geri dönmeyeceğim ne halin varsa gör.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Ceo {KTH} |tamamlandı|
FanficGeç kalma sorunu yaşayan genç kızın en sonunda hobisi olan bir meslekte ve ulti mega yakışıklı bir Ceo ile çalışma çabasını anlatmaktadır