İLK GÜN

101 4 1
                                    

Bu sabah nasıl oldu hiç anlamıyorum ama erkenden kalktım.Kendimi şaşırtmıştım. Hızlı bir şekilde mutfağa gidip kahvaltıyı hazırladım. Abim hâlâ yatıyordu. Abimle rolleri değiştik galiba. Odasına gittim ve her gün onun bana yaptığı şeyi bu sefer ben ona yaptım

Jia:Abii hadii kalk yaa

Jk:...

Jia:Eğer geç kalırsan Bay Kim seni fena azarlar. Hatta gülerek azarlar.

Jk:Jia??

Birini uyandırmak harika bir işmiş, bunu öğrenmiş oldum. Ama abimin bana bakışı çok değişikti. Sanki ben erkeğe dönmüşümde buna inanamıyormuş gibi bakıyordu.

Jia: Ne var be

Jk:Rüya görüyorum, vursana bi

Ah gerçekten sinir etmişti beni ve bende ciddi anlamda vurmuştum.

Jk:Yaaa!!!Acıdı!

Jia:Napayım vur dedin

Jk:Yani sen cidden ben demeden kalktın ??

Jia:Tabiki de, her zamanki gibi

İkimizde gülmüştük, kahvaltımızı yaptık ve zaman geçtikçe heyecanlanıyordum. Ama niye? Bunda bu kadar heyecanlanacak ne vardı ki? Herhalde uzun zamandır farklı bir işte çalışmadığım içindi.

İşte geldik...

Jk:hadi başarılar bakalım

Jia:Sağol

Abim gidince Jimin gelmişti, sanırım beni gördü gelirken.

Jm:Naber?

Jia:İyiyim sen?

Jm:İyi, hadi gel Taehyung' un odasına

Yine o garip Ceo' nun odasına gittik. Ne diyecekti ki. Direkt beni çalışacağım odaya götürselerdi.

V:Hoşgeldiniz, erken gelmişsiniz. Geç kalırsınız sanmıştım.

Off bu Ceo beni deli ediyor yaa, erken geldim diye aferin diyeceğine geç gelirsiniz sanmıştım da ne demek oluyo!

Jia:İlk günden geç mi kalsaydım?

Ne diye bu kadar ters bir cevap verdiysem?

V:Haklısınız. Yoongi beyle çalışacaksınız. Siz karakterleri ta-

Jia:Biliyorum o da oyunu tasarlayacak, nerede çalışacağım bir an önce başlasam?

V:...Bu kadar istekli bir çalışanı hiç görmemiştim.Jimin sen odasına götürür müsün hanımefendiyi?

My Ceo {KTH} |tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin