17.10.2019
Saat 19:20"Seokjin Kim?"
"Evet efendim."
Kim Seokjin hâlâ yaşadığı şoku atlatamamışken apar topar, ifadesi alınmak üzere, karakola getirilmişti. Tıpkı diğer arkadaşları gibi.
Korkuyordu. 'Jeon Jungkook birini öldürdü, o katil. Sevgilisinin kardeşini öldürdü.' Kafasının içinde bir çığlık misali yankılanan bu sesler durmak bilmiyordu.
Odadaki polis memurunun sert bakışları ise içinde bulunduğu durumu daha da zorlaştırıyordu.
"25 yaşındasın ve tek çocuksun. Seul üniveristesi bilgisayar mühendisliği son sınıfsın. Bir yanlışım var mı?"
Sanki polis memurunun sorduğu soruyu bir saniye bile geç cevaplasa karşısındaki sert adam tarafından azarlanacakmış gibi hissediyordu. Bu yüzden hiç bekletmeden cevapladı. "Hayır, efendim. Hepsi doğru."
Ayağını sallamaya başlamıştı bile çoktan. Alnından düşen terleri ise polis memurunun uzattığı peçete ile fark etmişti. Hemen sildi yüzünü fakat yaşadığı bu stres durmak bilmiyordu. Diğerleri de onunla aynı durumda mıydı? Ya Jungkook? O ne hâldeydi?
"Jungkook Jeon ile ne zamandır arkadaşsınız?
"Dört senedir."
"Nasıl bir arkadaşlığınız vardı?"
Seokjin duraksadı. Bu adam sanki Jungkook ölmüş gibi konuşuyordu. Onlar hâlâ arkadaşlardı. Nerden bilebilirdi ki bu odadan çıktıktan sonra hiçbir şeyin aynı kalmayacağını?
"İyi- iyiydi."
Seokjin karşısında dikilen adamın ellerini birden masaya sesli bir şekilde koymasıyla olduğu yerde korkuyla titredi.
"Biraz daha açık konuş! Kavgacı bir tip midir bu Jungkook?"
"Değil. Kavgacı bir tip değil. Hiç kavga ettiğini görmedim." Jungkook bir karıncayı bile incitemezdi ki. Bir insanı hiç öldüremezdi, bu yüzden Seokjin tekrar konuştu.
"Birini öldürebilecek bir tip ise hiç değil."
Adam ellerini masadan kaldırıp gülmeye başladı. Seokjin kafası karışmış bir hâlde polis memurunun hareketlerini izledi. Nihayet sustuğunda tekrar eski yerini aldı. Yüzünde ise Seokjin'in midesini bulandıracak türden bir sırıtış belirmişti. "Hep böyle tipler en iyi cinayetleri işlerler ya zaten."
Seokjin bir şey demedi. Diyemedi çünkü Jungkook'un son zamanlardaki halleri onu soru işaretleri içinde bırakıyordu.
"Hepiniz gençsiniz ve düşünmeden yaşıyorsunuz. Anlık sinirlenmeye bakar her şey, anlıyor musun beni? Şimdi söyle, Jungkook Jeon neden o kızı öldürdü?"
Seokjin o an gerçekten de kafasının içinde sebep aramaya başladı. Yıllar sonra buna pişman olacağını bilseydi, o an Jungkook'un katil olabileceğine bir neden aramak yerine onun böyle bir şey yapmayacağına dair bir neden arardı.
"Jungkook ve Taehyung sevgiliydi." Polis memurunun tepkisini ölçmek için gözlerini ellerinden çekip üniformalı adama baktı. Adamın bunu bilmediği bakışlarından belliydi. Birkaç saniye şaşkınlık geçirip hemen kendini toplamıştı. Bir şey demeden çocuğun konuşmasını bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllar Sonra- Taekook
Fanfiction"Tam beş yıl sonra aynı saat ve aynı yerde, tamam mı?"