3.bölüm

43 47 4
                                    

Sabah uyandigimda yagmur yagiyordu yagmuru cok severdim cunki benim gibiydi bulutlar her doldugunda goz yasini icine sigdiramiyordu tasiyordu her canim yandiginda benimle birlikde oda agliyordu benimle birlikde oda haykiriyordu beni hic yanliz birakmadi sesimi kimse duymadiginda sadece benim icin bulutlar agladi bu yuzden yagmuru cok severdim.

Okul icin hazilanip ciktim ama aklimda hala o gece vardi gozumu her kapatdigimda hec actigimda gozumde sadece o gece vardi o adam vardi peki o,o nasil bulmusdi beni,2 gundur neden hic gelmedi yanima ben dusuncelerimin icinde bogulurken artik uniye varmisdim ama bir kisiyle hesabim vardi Elifi arkadaslariyla konusurken gordum ona dogru giderek kolundan tutdugum gibi duvara yapistirdim sasirmis gibi bana "Nazlim ne yapiyorsun"dedi.

"Ne yaptigimi sen cok iyi bilirsin neden yaptin bunu bana sen benim arkadasimdin"

"Ne yapmisim sana?"

"Ya bana soyledigin is neydi biliyormusun?bana ne yaptilar biliyormusun?"dedim kisik sesimle aglayarak "tecavuz etmeye calisdi biri eger beni kurtarmasaydi bana nolurdu biliyormusun ben yok olurdum ben yasayamazdim neden yaptin bunu bana"dedim aglayarak oda sasirmisti bunlari soyleyecegimi dusunmuyordu "ben bilmiyordum gercekten bilmiyordum banada Can demisdi zaten oyle bir yer oldugunu bilseydim seni gonderirmiydim sana boyle bir kotuluk yaparmiydim ben pislik birimiyim?"
"Sana neden inanayim annem babam bile beni terk etmisken sana neden guveneyim"

"İnanmalisin guvenmelisin cunki sen benim kardesimsin her seyimsin lutfen inan bana ben yapmam sana boyle bir seyi?yapmam ama sen bana hic guvenmemissinki benim seni koydugum yere koymamissin tamam inanma bana ama ben sana asla kotuluk yapmam bunu bil yeter"deyip aglayarak cikti gitdi yanimdan "cok ayip etdin Nazli"dediler kendimi suclu hissetmisdim butun kotulukleri yasayan bendim ama suclu olan ayip edende bendim.Uzgun uzgun sinifa girdiyimde Elifi goremedim derse girmemisti kendimi suclu hissetmem dogrumuydu bu kadar salak olamam heralde.
Ders bitdiyinde eve gitmek icin okuldan ciktim bugun tek dersim vardi o yuzden cabuk cikmisdim yolda yururken onu nasil bula bilirim diye dusunuyordum onunla karsilasmam icin benim basimin belaya girmesi lazim sanirim ben beynimde planlar yaparken birden biri cantami alip kacti "ya nereye goturuyorsun cantami ya zaten para yok icinde "dedim bende pesinden kosarak "hey kime diyorum onun icinde kitaplar var para yok orda cantami birak geri ver"nefesim tukenene kadar kostum baktim olmuyor bende yerden tas alip kafasina atdim kafasina deydigi gibi yere yigildi olmez insAllah yanina yaklasarak
"hey olmedin dimi hadi uyan olmedim de saka yaptim de ama oldum deme oldukden sonrada diyemezsinki. hapislerde curuyemem ben"
Kafasindan akan kani gorduyumde korkudan ne yapacagimi bilemedim etrafdaki insanlari gordum bize bakiyolardi"ne bakiyorsunuz ambulans cagirsaniza "dedim napicam ben ya olurse oda calmasaydi cantami belanin beni bu kadar cabuk bulucagini bilemezdim baska bir sey istesem olmaz.

      

°°°°°°°°°°°°°°°°

Kendimi demirliklerin arkasinda buldum ne gunah isledim acaba bunlarin benim basima gelmesi icin guzel bir gunahim olmali ama basimi belaya sokmusdum sonunda .Yere oturup basimi dizimin usdune koyub bu yasanilanlar ne zaman bitecek diye dusunuyordum ama icimdeki his daha kotusunu yasiyacaksin der gibiydi ben artik kaldiramiyorum bu olanlari dusuncelerim beni yiyib bitiriyordu artik sonunda ayaga kalktim one arkaya yurumeye basladim yine oturdugum yere gecip ayni sekil devam etdim ama uykum o kadar bastirdiki bu soguk yerde bile uyudum.
Sabah oldugunda demir kapinin acilis sesiyle uyandim "hadi kalk cikiyorsun"

"Ne?cikiyomuyum?"dedim uzgun sekilde parmakliklar arkasinda olsam bile cikmak istemiyordum cunki gidecek yerim yoktu.
"Gelmiyorum"dedim

"Ne demek gelmiyorum,burasi otel degil hadi cikiyorsun"

"Bende gelmiyorum dedim"sonlara dogru"ben napicam"dedim kisik aglamakli sesimle.
"Oyle canin istedi diye cikmiyorum diyemezsin devletin memurunu oyalama hadi disari"

Siyah GülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin