5ci bölüm

12 13 0
                                    

Kapimin her calisinda öldüyümü bilmiyorlardi o kadar korkuyordumki yalniz olmaktan canimi yakmalarindan yalnizdim cunki. Canim yaniyordu ama ben yarami sardikca hep yarami kanatdilar ben sardikca hep acitdilar artik iyilesmek istiyorum basaracagimada inaniyorum bunu tek basima yapacagima inaniyorum.

Kapiyi actigimda kimsenin olmadigini gordum tutdugum nefesimi verdim rahatlamisdim yere baktigimda siyah gül gordum etrafa baktigimda kimseyi gormedim kim "biraktiki acaba" elime aldigimda dikeni elime batarak kanadi.
Bu neydi simdi kim biraktiki bu gülü peki benim icimdeki bu huzursuzluk neyin nesiydi neden böyle hissediyordum?neden herseyin kötü olacagini hissediyordum?oturup dusundum elimdeki güle bakarak neden peki Siyah gül? ne anlama geliyordu bu? Oturdugum yerden kalkip gülü cop kutusuna atdim beni kotu hissetdirecek hic bir seyi istemiyordum cunki.Odama gecerek uyumaya calisdim ama olmadi dusunmeden edemiyordum ama hic bir sey beni uykumdan edemezdi edemiyordu hemencicik uyumusum.

Sabah oldugunda saat'e baktigimda okula geciktigimi gordum hemen hazirlanip hic bir sey yemeden evden ciktim,zaten evdede bir sey yoktu onun icin o kadarda kotu olmuyorum.
Kosarak otobus duragina geldim tam vaktinde gelmisim hemen geldi otobus ama cebime baktigimda akpilimi ve parami evde unutdugumu farketdim eve geri dondum kosarak nefes nefese kalmisdim kosmak zorundaydim yoksa sinava gec kalicaktim eve girdigimde karsimda birini gordum ama arkasi bana donuktu korkudan hareket edemiyordum zorlukla "k-kimsin sen?"dedim.
Arkasini donerek yavas yavas ustume gelmeye basladi korkudan artik titriyordum ecel terleri dokmeye baslamisdim bile yuzundeki maskeyle cok korkunc gozukuyordu bana yaklasarak tislar gibi konusdu.
"Korkuyormusun?korkman gerek cunki bunlar senin iyi gunlerin ben yillarca bu gunu bekledim cunku"dedi ben cevap veremedim korkudan her sey yapabilirdim su an, gozum doluyordu ama akmiyordu ben bir sey soyleyemiyordum cunki korkudan bayilacaktim artik dahada yaklasdi bana.

"Ee bir sey demiyecekmisin?"dedi benimle dalqa gecer gibi,konusacak halim vardi sanki tam bayilacak gibi olucaktimki kolumdan tutarak dusmeme izin vermedi
Sinirlenerek "Bir daha benim karsimda bayilmaya calisma,bu kadar korkak olma"dedi tislayarak bir anda birakarak yere dusmemi sagladi giderken bir anda arkasini donerek "bu kadar gucsuz olma" diyerek cekip gitdi.O gider gitmez tutdugum gozyaslarimi bosaltdim bu gercekmiydi ruyadamiydim ben ne yapmis olabilirim bu adama.

1 saat gecmisdi yerde oturarak saatlerce agladim,aglamaktan gozlerim yorulmusdu artik zorla ayaga kalkip aynanin onune gectim yine cok kotu durumdaydim kendime baktikca agliyordum gozlerim sismisdi aglamaktan ben kendime soz vermisdim aglamiyicam diye ama sozumu tutamiyorum.
Elimi yuzumu yikayip banyodan ciktim salona girdiyimde daha once farketmediyim bir seyle karsilasdim,"Siyah gül" yine siyah gul vardi.Titreyen elimle alip gule baktim "bune simdi kim birakiyor bu gulu?"yine aynisini yaparak cope atdim neyin icine dusmusdum boyle gozumden bir damla dusdu goz yasimi silerek toparlanmaya calisdim kendime ceki duzen verip evden ciktim nereye gidecegimi bilmiyordum sadece nefes almak istiyordum nefesim kesiliyordu artik.
Yine kendimi sahilde bulmusdum bana iyi gelen tek yerdi sakince oturub sadece derin nefes alarak denize bakiyordum ne kadar da qarib bir denizin bu kadar iyi hissetdirmesi hafifce kendi kendime gulmeye basladim sanirim deliriyorum.

Arkadan biri "kendi kendinemi guluyorsun sen?"dedi bu Serdar'di ben ona saskinca bakarken o gulerek yanimda oturdu "n'oldu niye oyle bakiyorsun bana?"dedi Serdar.

"Hic seni gordugume sasirdim sadece"

"Bende seni gordugume sasirdim, dun geceden sonra seni bir daha ne zaman gorurum diye dusunuyordum ama kadere bak seni tekrardan cikardi karsima"dedi gulerek ben ne diyecegimi bilmiyordum ne desem acaba gulsem mi?yok olmaz susmakda olmaz en iyisi 2ci fikir susmak.

"Bir sey demiyecekmisin?" Ne diyim ya sende tutdurdun.
"Ne diyim kader isde"

"Bana baksana bi"dedi bir anda
"Sen agladinmi?" Bu nerden anladi o kadar mi anlasiliyordu.

Siyah GülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin